Garrett GT3071R en HKS Blow Off Valve

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
davykoppen
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jan 2012, 20:27

Garrett GT3071R en HKS Blow Off Valve

Bericht door davykoppen » 03 jun 2014, 16:52

Ik heb hier een turbo en BOV op de plank liggen die ik beiden niet meer nodig heb ivm aangeschaft ander materiaal..

BOV is een originele HKS, geen goedkope namaakshit, maar gewoon een deugdelijk goed ding. Zat in de kit waar ook de turbo op zat, maar aangezien mijn nieuwe BW een geintegreerde BOV heeft is deze niet meer nodig.

Turbo is een Garrett GT3071R die op het spruitstuk gelast was door de vorige eigenaar. We hebben de turbo moeten demonteren en netjes los moeten maken van het spruitstuk, maar de turbo zelf is in goede staat

Hij zit terug in elkaar geschroefd, maar ik denk dat een klein beurtje of op zn minst even na laten kijken geen kwaad kan. Ik ben zelf geen technisch aangelegd persoon om hier verder ook maar iets meer informatie over te kunnen geven

Specs van de turbo (gekopieerd van internet, overeenkomend met de AR waardes op turbine en compressor)

Approx Horsepower Range for Engine Capacity:300-460Hp (1.8L-3.0L)
Compressor Housing Air Ratio:0.50
Compressor Wheel Inducer Size (mm):53.14
Compressor Wheel Trim:56
Turbine Wheel Exducer Size (mm):53.6
Turbine wheel Trim:90
Turbine Housing & Air Ratio Size:0.86
Turbine Housing Inlet port:Single
Integral Wastegate:YES
Actuator Pressure (psi/kpa):N/A
Water Cooled Centre Housing:YES
Ball Bearing:YES
Flange type: T25

Prijs voor de turbo: 650 euro
Prijs voor de originele HKS Blof Off : 75 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten