Na het faillissement van de zaak heb ik mijn auto’s (Opel Corsa OPC en BMW E30 325i circuit/Drift) opgeruimd en een leuk klein ding voor terug gekocht, lekker goedkoop, zuinig en je kan het overal parkeren

Een Smart For2 uit 2004. Deze hebben we 2 jaar lang en 70k met plezier gereden. Maar dit jaar is daar toch een einde aan gekomen, het bekende probleem met de motor.
Sinds vorig week zijn we de eigenaar geworden van een BMW 530i Touring High Executive uit 2005

Nu kunnen we ons weer normaal door het verkeer heen begeven zonder angst dat iemand je niet ziet…

Heb al het eea aan de auto aangepast en er moet nog het eea aan gebeuren. Blijft toch leuk je auto naar je eigen zin maken

- Zwarte gril in geplaatst want ik hou totaal niet van chroom. We hebben gelijk de M5 van Cor(vette) ook maar gedaan

- Zwarte knipper lichtjes aan de zijkant, was me aangesmeerd ;P
- Witte ringen in de koplamp ipv geel
- Aux aansluiting
- Zelfde velgen maar dan breed-set (8,5j x 9,5j) en in antraciet kleur gespoten.
Wat nog gedaan moet worden:
- Verlagen 35mm (alleen voor 2 veren, achter zit lucht vering dus die doen we elektronisch)
- Andere uitlaat demper voor een iets sportiever geluid (suggesties zijn welkom)
- Betere aux aansluiting inbouwen + iPhone dock in de asbak (prijzig) :S
- Spoiler lip (Alpina look a like, suggesties zijn welkom)
Groeten Thommy