Ik heb de Hero 3 Black met battery pack. Beeld is perfect en geluid is prima, maar ik wil toch wel het volgende melden.
Ik ben mega teleurgesteld in een groot bedrijf als gopro, ik heb dus die battery pack van 60 dollar erbij om dubbele batterij tijd te kunnen gebruiken en ik heb de black genomen om "gratis" de wifi remote erbij te hebben, maar dit werkt dus niet samen, zodra de eerste accu leeg is loopt de camera/ afstandbediening conitnu vast en zul je opnieuw op moeten starten en zonder remote verder moeten gaan.
Nogal onhandig als de camera buiten op de Ariel vast zit en je de tarzanbocht induikt.
Dus ik dacht, dat ligt aan dit ene device, die is gewoon slecht, maar als je dan op het forum gaat kijken, blijkt dat dit gewoon bekend is bij Gopro en ze er simpelweg niks mee doen. Die fucking community is zelfs zo gebrainwashed door het almachtige Gopro dat ze het als iets logisch zien dat dat niet kan....en niet verholpen wordt.
Toen kwamen er wat updates...blijft gewoon hetzelfde.
Dan nog wat, die battery pack, als je die helemaal leeg maakt....dan laadt ie niet op als je hem aansluit op het net en lijkt ie gewoon stuk te zijn, helemaal dood. Dan moet je de bacpac op de camera zetten, de stekker in de bacpac doen en de camera aanzetten, dan na een 15 min springt ie toch aan.
2-3 producten dus en geen van allen doen wat ze moeten doen, zeker niet samen. het is echt dat ik voor een klein fortuin aan zuignapjes, plakkertjes en standaardjes erbij gekocht heb...anders schakelde ik vandaag nog over. Alle zooi die je ervoor koopt, kun je alleen bij GoPro gebruiken, niet bij een ander merk.
Écht wát één troep! je koopt dus voor 450 dollar een camera en 60 dollar een bacpac en vervolgens moet je allerlei omwegen gebruiken om gewoon te kunnen filmen en dát is nog niet zo erg, maar tegen de tijd dat je alle trucjes en omwegen kent, zijn alle momenten die je wilde filmen gewoon al voorbij...
Ik zou voor Sony of Contour gaan en die GoPro rommel laten voor wat het is.
De app van GoPro is wel tof trouwens...