Heb deze nog nooit gezien, wat is dit voor kenteken?
http://www.autogespot.nl/maserati-grant ... 02/20#img5" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan je daar 2 jaar mee rijden dan? (RDW geeft aan dat er 2 jaar APK op zit)Riceaux schreef:Export
Feit blijft dat het rdw aangeeft dat die auto is geëxporteerd.Martin van der Zwaard schreef:Dit is volgens mij geen exportkentekenplaat. Die zijn wel wit maar met plakletters erop.
Plus dat blauwe vlak zit normaal ook niet op een exportplaat.
Vervaldatum APK staat op 6-2-2016? In ieder geval volgens et RDW. Dus zou alsnog exportkenteken kunnen zijn?Martin van der Zwaard schreef:Feit blijft dat een kentekenplaat bij export er zo niet uitziet.
Auto mag helemaal geen exportkenteken voeren want de APK is geldig tot 13-12-2013 en je mag alleen een exportkenteken voeren op een auto met minimaal nog twee maanden APK. En de laatste tenaamstelling staat op 06-02-2014 dus toen geen APK en dus geen exportkenteken.
Haha geen idee. Ik vind het ook apart uitzien....ErikS schreef:ADJEEEEE!
Aangezien 't een Akker.nl plaat is.
Misschien weet hij het voordat ze elkaar hier afmaken....
Sinds januari dit jaar is het exportkenteken het oude kenteken maar dan in zwarte letters op een witte ondergrond.D20VT schreef:Is volgens mij ook gewoon een aanhanger kentekenplaat met een sticker erop
Exportkenteken is nooit hetzelfde als het originele nl kenteken
Mss een plaat kwijt en gebruikt dit tijdelijk ivm aanvragen duplicaat plaat oid
Zo zie je maarArthur schreef:Oh? Dat vind ik eigenlijk niet.
Arthur schreef:Nou, sorry hoor