Helaas is gisteren 2 mei rond 22.00 mijn auto gestolen voor de deur, kenteken 12-RBF-4. Mocht iemand opeens 2e hands performance upgrades voor een BMW 335i onderdelen aangeboden zien, laat het me weten. Upgrades waren: Wavetrac differentieel, Aquamist HFS4 water methanol injectie, Clutch Spec 3+ koppeling en stalen vliegwiel, Tial BOV, CustomPerformanceEngineering charge pipe en dual cone inlaten, Rob Beck (RB) Turbo's, Helix intercooler, CustomPerformanceEngineering catloze downpipes, AEM AFR gauge met wideband 02 sensor, AEM boost gauge (beide digitaal), Cobra PDC kit, ASA 19" 9.5J et36 en ASA 19" 8.5 et37 "race gold" velgen met Goodyear Eagle F1 versie 2 banden, maat 245x35x19 en 275x30x19.
Alle tips zijn welkom, maar ik vermoed dat deze auto of de onderdelen nu een of meer trotse bezitters heeft in Polen, Rusland of China. Ik houd er kennis en een hele grote kater aan over. Het is mijn passie om unieke projecten te maken, maar dit soort praktijken maken echt meer kapot dan de auto in waarde heeft. Natuurlijk wist ik dat ik iets meer risico loop, ik organiseer tenslotte meetings voor dit soort project auto's. maar hoeveeel krijgt de dief nu echt voor deze auto uit 2007 ? Is het dit allemaal werkelijk waard ?
Ja kan mij emailen op info@ctsm.nl
ik zit ook op facebook (Jeroen Cabbolet)
Zwarte BMW 335i Touring Kenteken 12-RBF-4 gestolen
-
- Petrolhead Tom
Re: Zwarte BMW 335i Touring Kenteken 12-RBF-4 gestolen
Dat is zuur zeg!
- GTRene
mooi klote/zuur wat een k*t volk loopt er toch op de wereld rond die zaken vergallen en of vrijheid.
voor hen is elke euro winst immers de auto koste ze geen geld.
je hebt geen garage?
tegenwoordig bijna een must voor rust en ivm diefstal, je maakt het ze dan in elk geval wat moeilijker, bovendien een auto in een garage blijft veel langer goed zonder in weer en wind te staan.
maja een garage bij je huis is lang niet overal mogelijk helaas.
voor hen is elke euro winst immers de auto koste ze geen geld.
je hebt geen garage?
tegenwoordig bijna een must voor rust en ivm diefstal, je maakt het ze dan in elk geval wat moeilijker, bovendien een auto in een garage blijft veel langer goed zonder in weer en wind te staan.
maja een garage bij je huis is lang niet overal mogelijk helaas.
-
Ach, wat zonde toch weer. Sterkte maar, ze komen soms terug.
-
Thanks voor alle medeleven.
@Rene: Nee, helaas geen garage.
@a90: Wonderen bestaan, ik hoop binnenkort bewijs te kunnen leveren.
@Rene: Nee, helaas geen garage.
@a90: Wonderen bestaan, ik hoop binnenkort bewijs te kunnen leveren.
- BobTheFish
Vreselijk nieuws!
Vorig jaar werd mijn 335i touring bijna gestolen. vond de auto met alle ramen open en odb2 klepje voorin los gemaakt. gelukkig had de auto een dag daarvoor een software update gehad waardoor de odb2 hack niet meer werkte. mogelijk zijn de daders tijdens hun poging gestoord..
Hoe ik me toen voelde moet echt niets zijn in vergelijk tot hoe jij je nu voelt.
Kan alleen maar hopen dat ie terug komt in goede staat...
Vorig jaar werd mijn 335i touring bijna gestolen. vond de auto met alle ramen open en odb2 klepje voorin los gemaakt. gelukkig had de auto een dag daarvoor een software update gehad waardoor de odb2 hack niet meer werkte. mogelijk zijn de daders tijdens hun poging gestoord..
Hoe ik me toen voelde moet echt niets zijn in vergelijk tot hoe jij je nu voelt.
Kan alleen maar hopen dat ie terug komt in goede staat...
- BobTheFish
Sorry, dubbele post...zo erg vind ik het...
- Joy
Het maakt je wel bewuster van het feit dat er ongewenste ogen op je gericht zijn. Jammer dat je op zo een manier niet ontspannen meer van een hobby kan genieten.