Waar laten jullie banden?
-
Waar laten jullie banden?
Menig lid hier zal zijn banden zelf vervangen.
Met name de drifters zullen er genoeg afschrijven...
Maar als ze versleten zijn, waar laten jullie deze dan?
Bij de milieustraat mag ik er maar 4 per jaar brengen.
En de banden online kopen en naar een bandenboer afvoeren werkt ook niet...
Graag tips!
Met name de drifters zullen er genoeg afschrijven...
Maar als ze versleten zijn, waar laten jullie deze dan?
Bij de milieustraat mag ik er maar 4 per jaar brengen.
En de banden online kopen en naar een bandenboer afvoeren werkt ook niet...
Graag tips!
- InjectTheVenom
Re: Waar laten jullie banden?
Lokale automaterialenzaak die achter op het terrein een trailer heeft staan voor ingenomen banden.
- PD power
Misschien eens bij je lokale bandenboer ook eens naar de prijs informeren, merk de laatste tijd, dat online kopen duurder is dan via de bandenboer.
-
Vind het een beetje knullig overkomen om geen banden te kopen, maar wel mijn zooi komen brengen.
Daarom ging ik eigenlijk niet naar de bandenboer
- PD power
Ik bedoel eigenlijk, dat de bandenboer tegenwoordig, niet duurder is dan internet, die tijd is een beetje voorbij, behalve bij afwijkende partijen (oude dotcode) .mishi schreef:Vind het een beetje knullig overkomen om geen banden te kopen, maar wel mijn zooi komen brengen.
- Knot
Bij je sponsor in de container leggen, hun krijgen er ook nog 10 cent per band voor als ze er niet te erg uitzien (geen bonk staaldraad etc).
Anders bij de milieustraat idd, ik mag er 4 per keer of per week brengen zag ik. Alleen na zo'n weekend NL drift series heb je er wel een stuk of 30 liggen
Anders bij de milieustraat idd, ik mag er 4 per keer of per week brengen zag ik. Alleen na zo'n weekend NL drift series heb je er wel een stuk of 30 liggen

- Arthur
- Auto: Nr.51
Er zit op een band toch een verwijderingsbijdrage? Dan zou je ze, theoretisch, bij elke bandenverkoper moeten kunnen brengen waar je maar wilt.
- Fabian
Maar dat schijn toch iets anders te werken.Arthur schreef:Er zit op een band toch een verwijderingsbijdrage? Dan zou je ze, theoretisch, bij elke bandenverkoper moeten kunnen brengen waar je maar wilt.
Hoorde toevallig recent van een autobedrijf die zeg 1000 banden afvoert in 1 jaar, maar er maar 100 had ingekocht in Nederland. De rest in Duitsland gekocht. Dat mocht dus kennelijk niet omdat dan de verwijderingsbijdrage niet ingehouden wordt. Kreeg een forse boete......
exacte verhaal ken ik niet, maar het had er iniedergeval mee te maken dat het aantal afgevoerde banden binnen redelijke grens overeen moet komen maar het aantal ingekochte banden. Dus kan me voorstellen dat een autobedrijf niet zomaar banden aanneemt om af te voeren dan......
- Knot
Doen wij anders, we halen ze uit de container, gebruiken ze en daarna gaan ze exact dezelfde contrainer weer in.
Al die gekke mensen laten gewoon 2 of soms wel 3mm profiel op hun banden liggen!
Al die gekke mensen laten gewoon 2 of soms wel 3mm profiel op hun banden liggen!

-
4 per week?!Knot schreef:Bij je sponsor in de container leggen, hun krijgen er ook nog 10 cent per band voor als ze er niet te erg uitzien (geen bonk staaldraad etc).
Ik dacht bij ons maar 4 per jaar...
Dat ga ik nog eens nazoeken dan!
- HJ2

-
Eigenlijk heel raar als je bij aankoop al verwijderingsbijdrage betaald....
- HJ2
Yep!
Er zijn wel meer dingen raar in Delluf...
Er zijn wel meer dingen raar in Delluf...
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Heb zonet nog een stapeltje banden bij m'n garage in Burgum gelaten. Kostte hem niks zei die.
Ook stalen velgen maar bij 'm gelaten. Daar kan ik ook niks meer mee dus had ze toch bij 't oud ijzer gebracht. Doet hij waarschijnlijk ook.

Ook stalen velgen maar bij 'm gelaten. Daar kan ik ook niks meer mee dus had ze toch bij 't oud ijzer gebracht. Doet hij waarschijnlijk ook.
- Martin van der Zwaard
Probeer gewoon een autosloperij bij je in de buurt. Dat komt vast wel goed.
- Knot
Banden met 2mm profiel mogen ook gratis bij mij in de achtertuin gelegd worden he, dan kan ik er nog wel een trucje mee 
Liefst 16 en 17 inch.

Liefst 16 en 17 inch.