Het lijkt me wel wat om van een BMW naar Renault te gaan

+1Joopieboy schreef:Verdere info, check renaultuningclub.nl, en nee niet wat de naam doet vermoeden maar daar zijn kenteken registers, daar zijn een hoop wagens bekend (dus ook of ze gecrashed zijn of niet) en zo verder. Ideaal forum.
2010 model is een Megane III en Niels heeft het over een Megane II. Zijn totaal verschillende modellen. Maar beide inderdaad erg leuke auto's.MParallel schreef:Vriend van me heeft een Megane RS Cup (2010 model).
Leuke auto. Knoert hard, maar je kunt er hard bochten mee pakken en door ze gewicht vermogen erg rap.
En niet veel minder betrouwbaar lijkt meBarend schreef:Ja.
Erg leuk speelgoed, stuk meer hardcore dan een Golf GTI.
Kijk en daar ben ik nu nieuwsgierig naarMartijnGizmo schreef:Hogere kans op storingen,
Vergeet het stuurhuis niet en de positie daarvan.martll schreef:Raammechanisme kan weigeren, injector kan kapot gaan.
Motoronderhoud kan een tijdrovende klus zijn, je kan nergens bij. Remblokken vervangen kan ook een leuke klus zijn als de pinnetjes van de Brembo remklauwen vastzitten.
martll schreef:Raammechanisme kan weigeren, injector kan kapot gaan.
Motoronderhoud kan een tijdrovende klus zijn, je kan nergens bij. Remblokken vervangen kan ook een leuke klus zijn als de pinnetjes van de Brembo remklauwen vastzitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten