Mijn beroep is ambulancechauffeur / bedrijfsleider in het orgaan&transplantatieteam transport.
Ik heb een uitgebreide auto-historie en vooral op Japanse gebied.
Hier een paar auto's uit mijn autohistorie
2 x Subaru Impreza GTT
Nissan Skyline R33 GTST 503,4 pk/542Nm
Mitsubishi Lancer Evolution 2 GSR
Mitsubishi Lancer Evolution 4 GSR 328,4 pk/346,9Nm
Trackspec Toyota MR2 turbo 302,3 wielpk/404,4Nm op de wielen
Ik was al een tijdje op zoek naar een hobby en circuitauto die iets compacter is dan zijn voorgangers.
Vanaf het eerste moment heb ik er al een hoop plezier van ondanks dat ik altijd had gezworen nooit een VAG auto te rijden:mrgreen:
De huidige speclijst van de Seat:
221pk/346Nm
Motorisch:
- Gereviseerde motor
- Forge intercooler
- K03S turbo
- Forge DV008 blow off valve
- Custom build cold air intake
- Gemapped door RICA
- Sachs koppeling
- G60 vliegwiel
- Simons einddemper (63,5mm)
- QSP slangen
- Custom catch can setup
- N112&N249 mod
Ophanging:
- Intrax schokbrekers
- OMP veerpootbrug
- Negatief camber (hoeveel?) voorzijde
- Toyo R888 semi slicks (205/50/15)
- Snelwisselsysteem ten behoeve van velgen
- SF 10mm spacer voorzijde
- SF 15mm spacer achterzijde
Remmen:
- EBC remschijven
- Hawk HP+ remblokken
- Volledig RVS remleidingcircuit
- Wilwood remdrukverdeler
Interieur:
- TRS rolkooi met certificaat
- OMP stuur + naaf
- Tora kuipstoel op Sparco onderstel
- Switch tbv aan/uit zetten koelfan
De voorlopige plannen zijn:
- Oil catch tank monteren
- Andere TIP monteren
- Ander uitlaatsysteem met racecat
- Andere mapping