TE KOOP: RENAULT CLIO III RS
- Joost
TE KOOP: RENAULT CLIO III RS
VERKOCHT
- Bijlagen
-
- IMG_1560.JPG (216.68 KiB) 2725 keer bekeken
-
- hhghg.JPG (44.29 KiB) 2725 keer bekeken
-
- IMG_9366.JPG (179.81 KiB) 2725 keer bekeken
-
- IMG_9265.JPG (201.96 KiB) 2725 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Joost op 08 jul 2014, 12:33, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: M3P, 130i
Re: TE KOOP: RENAULT CLIO III RS

Een van de mooiste kant-en-klare tracktools die je kan kopen. GLWS Joost!
- Joost
Thanks.
- JWD
Zonde, krijg je spijt van..... oh dat hadden we al besproken? Naja zonde dus! 
Als ik kijk hoe lekker mijn 'standaard' RSje het al doet op het circuit kan ik alleen maar dromen hoe een RS met zo'n bizarre lijst aan aanpassingen het doet, wat deed je ongeveer aan ronde tijden op Zandvoort?
Ik wist trouwens niet dat de Arkamys 3D al in de Clio3 werd geleverd heb je hier een fotootje van?
Ben opzoek naar wat beters dan de Cabasse Auditorium en vind het wel lekker als het OEM blijft.
Anyways succes met de verkoop, er zit aardig wat meer geld in dan de vraagprijs dus het is een superkoop voor degene die in de markt is voor een top trackday auto.

Als ik kijk hoe lekker mijn 'standaard' RSje het al doet op het circuit kan ik alleen maar dromen hoe een RS met zo'n bizarre lijst aan aanpassingen het doet, wat deed je ongeveer aan ronde tijden op Zandvoort?
Ik wist trouwens niet dat de Arkamys 3D al in de Clio3 werd geleverd heb je hier een fotootje van?
Ben opzoek naar wat beters dan de Cabasse Auditorium en vind het wel lekker als het OEM blijft.
Anyways succes met de verkoop, er zit aardig wat meer geld in dan de vraagprijs dus het is een superkoop voor degene die in de markt is voor een top trackday auto.
- Petrolhead Tom
Echt een te gek ding! Ik weet nog dat ik hem één van de eerste keren op Assen heb gezien. Wat een gaaf ding. Evolutie in plaats van revolutie. Ik denk dat een volgende eigenaar hier heel veel plezier aan gaat hebben.
- Joost
Ik weet het, spijt ga ik hier wel van krjgen denk ik.
Sorry, ik was in de war met het audiosysteem dat in mijn Megane RS zat. In de Clio zit inderdaad Carbasse Auditorium. Wel met een paar geupgrade speakers. Klinkt vrij aardig nu.
Rondetijd op Zandvoort 2:10, met mij achter het stuur, op Federal RSR (de budget sportieve straatband!). Ben geen topcoureur en rijd met aardig wat marge dus zal nog best iets sneller kunnen.
Sorry, ik was in de war met het audiosysteem dat in mijn Megane RS zat. In de Clio zit inderdaad Carbasse Auditorium. Wel met een paar geupgrade speakers. Klinkt vrij aardig nu.
Rondetijd op Zandvoort 2:10, met mij achter het stuur, op Federal RSR (de budget sportieve straatband!). Ben geen topcoureur en rijd met aardig wat marge dus zal nog best iets sneller kunnen.
- martll
Een plaatje. Hier gaat de volgende eigenaar heel veel plezier aan beleven gezien de prijs en optielijst.
PS: Als er onderdelen los weggaan weet je me te vinden.

PS: Als er onderdelen los weggaan weet je me te vinden.

- Joost