Vorige maand heb ik voor tijdelijk een Toyota IQ erbij gekocht.
Daar ik dit wel een grappig karretje vind en er ook al een ander Catback systeem + 57i kit op zitten wil ik hem optisch graag verfraaien met een leuk setje lichtmetalen zomerwielen.
Nu zit ik alleen met de beperking dat de standaard wieltjes met 175/65 R15 winterbanden +/- 14.5 kg p/st wegen. Ik zou er graag 17" onder hebben zodat de enorme wielkasten een beetje gevuld worden. Ik heb een hele mooie set liggen (Mini Cooper S worstwielen) maar daar deze +/- 21.3 kg p/st wegen durft ik het met de het 1.0 Powerhouse niet aan om hier op te gaan rijden.
Kortom, wie kan mij helpen aan een leuk setje velgen ( e.v.t. met zomerbanden) dat ook nog eens betaalbaar is (de auto is voor tijdelijk en ik wissel regelmatig dus ik ga geen 800,- aan velgen en zomersloffen spenderen)?
Steek: 4x100
Naafgatdiameter: 54.1 (liefst dat als naafgat en anders met centreerringen aan te passen naar deze diameter).
ET-waard: 45 (mag best iets afwijken maar ET 0 en 9j velgen kom ik niet mee weg onder de IQ
Velgdiameter: Standaard 15, liefst 17 maar een leuk aanbod in 16" is zeker het overwegen waard.
Bij voorbaat dank
Mooi sfeerfototje van 18" onder een IQ