De auto is nu 8 jaar oud. Zoals het de meeste N20's <2015 is door de dealer de ketting preventief vervangen in 2018 (115K op de teller). Verder gelukkig geen noemenswaardige kosten gehad, gewoon benzine erin en gaan.
Nu 130.000 op de teller en nog steeds ben ik onder de indruk van het vermogen (ondanks geen chiptuning). Echt een genot om vooral lange afstanden mee te rijden.
Sinds mijn verhuizing naar de randstad 3 jaar geleden rij ik niet meer dan een paar duizend (pret)kilometers per jaar, woon werk wordt namelijk met fiets of 2e (atmosferische) auto gedaan. De olie doe ik gewoon elk jaar ongeacht de kilometers.
Onderhoud altijd bij de dealer gedaan maar hij gaat volgend jaar voor het eerst naar een BMW Specialist in Pijnacker omdat ik de dealers een beetje zat ben qua service en meedenken.
Ik twijfel om deze te laten rijpen want ik vind hem best mooi, mooier dan de G20 330i. Alleen de G20 stuurt weer velen malen beter. Moeilijke keuze

- 20190702_064935.jpg (144.85 KiB) 4422 keer bekeken

- 20150504_161820.jpg (169.6 KiB) 4422 keer bekeken

- 20190216_161100.jpg (156.96 KiB) 4422 keer bekeken