Stofzuigers, Dyson hip of hype?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Stofzuigers, Dyson hip of hype?
Mijn stofzuiger heeft met een mooie plof de eeuwige jachtvelden opgezocht/opgezogen.........
Kortom; er moet vervanging.
Is zo`n Dyson wat ?
Wie heeft ervaring?
Is zo`n Dyson wat ?
Wie heeft ervaring?
- GTRene
Re: Stofzuigers, Dyson hip of hype?
zijn qua techniek en wat je in de reclames ziet wel heel interessant maar wel voor een prijs, magoed wellicht heb je dan ook wat
verder geen ervaring mee maar als ik dan weer zo'n reclame zie maakt het wel hebberig
net nog ff wat plaatjes gekeken en kom hier ook terecht...
schijnbaar kwam deze als beste uit de test....maar wat voor test?
http://www.bestekeus.nl/product_info-n- ... 07236.html" onclick="window.open(this.href);return false;

verder geen ervaring mee maar als ik dan weer zo'n reclame zie maakt het wel hebberig

net nog ff wat plaatjes gekeken en kom hier ook terecht...
schijnbaar kwam deze als beste uit de test....maar wat voor test?
http://www.bestekeus.nl/product_info-n- ... 07236.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineHarryC
Heb een splinternieuwe Dyson in de garage staan, werkt echt niet bij ons.....
Gewoon terug naar Miele gegaan blijft voor ons de beste machine.
We hebben twee kinderen en veeeeeel dieren, poezen en hond. Wij moeten elke dag het hele huis zuigen en soms smiddags nog een keer. Misschien voor simpel gebruik dat de Dyson wel volstaat maar bij ons dus niet. Ook de zuigmonden van de Dyson zijn niet goed genoeg voor de haren bij ons in huis.
Wel jammer want we zouden behoorlijk kunnen besparen op zakken....en zo'n Dyson kost genoeg...wij hebben zo'n speciale voor huisdieren, geloof dat dat ding bijna 400 euro koste
Gewoon terug naar Miele gegaan blijft voor ons de beste machine.
We hebben twee kinderen en veeeeeel dieren, poezen en hond. Wij moeten elke dag het hele huis zuigen en soms smiddags nog een keer. Misschien voor simpel gebruik dat de Dyson wel volstaat maar bij ons dus niet. Ook de zuigmonden van de Dyson zijn niet goed genoeg voor de haren bij ons in huis.
Wel jammer want we zouden behoorlijk kunnen besparen op zakken....en zo'n Dyson kost genoeg...wij hebben zo'n speciale voor huisdieren, geloof dat dat ding bijna 400 euro koste

- Fernando
Niet is tijd om dan een sletvana te nemen, schijnen meer te kunnen dan alleen zuigen... 
En anders de iRobot Roomba 780

En anders de iRobot Roomba 780
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik vind de Dyson een erg fijn apparaat, zonder dat gedoe met een zak, en altijd zuigkracht.
De bak kun je nadat je hem leeg hebt gegooid afspoelen met water, het filter kun je gewoon schoonspoelen met water.
Erg degelijk.
De bak kun je nadat je hem leeg hebt gegooid afspoelen met water, het filter kun je gewoon schoonspoelen met water.
Erg degelijk.
- HansD
Ja, prima stofzuigers. Wat Barend al zegt, altijd zuigkracht en een degelijk apparaat. Filter zo nu en dan uitspoelen en klaar. Maken wel wat herrie, beetje turbinegeluid.romo schreef:Mijn stofzuiger heeft met een mooie plof de eeuwige jachtvelden opgezocht/opgezogen.........
Is zo`n Dyson wat ?
Wie heeft ervaring?
Ervaring? Redelijk, heb ze ruim 6 jaar verkocht en gebruik hem privé nu ongeveer 13 jaar.
- ///Joost
Lol...Dit is wel heel apart en toevallig. Wij hebben vandaag een gloednieuwe Hetty gekocht. We hebben ook een Dyson overwogen, maar het schijnt dat de kwaliteit echt bagger is. Plastic dingetjes die afbreken enz. Jaja, gewoon gelezen op de internetzzz natuurlijk, dus niet uit eigen ervaring.
Uiteindelijk na de lovende reviews online gekozen voor een Numatic Hetty (vriendinlief wilde het model met wimpers...
) en zojuist het hele huis gezogen. Nog nooit zo veel plezier gehad met stofzuigen...no joke. 
Die Engelse zuigers zijn onverwoestbaar. 6 jaar garantie, met of zonder zak te gebruiken.

Uiteindelijk na de lovende reviews online gekozen voor een Numatic Hetty (vriendinlief wilde het model met wimpers...

Die Engelse zuigers zijn onverwoestbaar. 6 jaar garantie, met of zonder zak te gebruiken.
Laatst gewijzigd door ///Joost op 02 nov 2013, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Die Hetty's hebben wij op de zaak dus staan, en die dingen hebben na 2 jaar al geen zuigkracht meer over.. Ze worden wel dagelijks gebruikt op tapijt dus dat zal ze vast niet heel erg goed doen. Maar dat dus.
- bilkert35
- Auto: E36 M3
Stofzuigerzakken gewoon via ebay of iets dergelijks kopen.
Gewoon imi voor weinig veel zakken.
Gewoon imi voor weinig veel zakken.

-
Miele.
Mijn ma is na 2 jaar Dyson ook gelijk terug gegaan.
Ze werken gewoon niet lekker.
Mijn ma is na 2 jaar Dyson ook gelijk terug gegaan.
Ze werken gewoon niet lekker.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De zakloze techniek is al een tijdje gejat door de conculega's die het voor de helft van het geld doen, dus je betaald extra voor de marketing, en het geile uiterlijk momenteel.
Ik heb een zakloze samsung
Ik heb een zakloze samsung
Laatst gewijzigd door smiley op 02 nov 2013, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
smiley schreef:De zakloze techniek is al een tijdje gejat door de conculega's die het voor de helft van het geld doen, dus je betaald extra voor de marketing, en het geile uiterlijk momenteel.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
AEG in winkel, niet echt tevreden over.Maar is ook al 10 jaar oud.
Numatic Hetty thuis. Prima. Is nu 4 jaar oud.
Dyson lijkt mij prima maar prijzig.
Numatic Hetty thuis. Prima. Is nu 4 jaar oud.
Dyson lijkt mij prima maar prijzig.
- HJ2
Ik heb een gebruikte Dyson op MP gescored.
Echt een perfect ding, we heben er al meerde Jack-Russel's mee opgezogen! (qua volume aan haren dan...)
Echt een perfect ding, we heben er al meerde Jack-Russel's mee opgezogen! (qua volume aan haren dan...)
- Petrolhead Tom
Vroeger zo'n Dyson gehad. Ik gebruikte hem wel eens met de auto's man man man wat een bagger ding. Na drie jaar gewoon volledig naar zijn gootje. Nu weer een ouderwetse Miele. Veel beter.
- Richard430
Miele. Die van ons is 14 jaar oud en werkt werkelijk nog als nieuw. 1700watt vermogen. We hadden een andere gekocht... maar toch weer het oude ding uit de stalling gehaald. Werkt gewoon veel fijner en krachtiger.
- GTRene
nu iedereen het over zijn stofzuiger heeft zal ik de mijne ook verklappen
ik heb al een aantal jaren een Phillips FC8732 en bevalt tot nu toe het beste van wat ik ooit heb gehad
maja ook nooit echt dure gehad of course
magoed hoef niet vaak te stofzuigen hiero...geen dieren en geen volk over de vloer en woon in m'n uppie dus erg relaxt wat stofzuigen betreft.
mooie van die zakloze (best zielig eigenlijk) stofzuiger is die doorzichtige opvangbak zodat je kan zien wanneer ie 'vol' zit.

voor een niet groot verbruiker een fijne stofzuiger en licht in gebruik en die kop kan vrij vlak en dus vrij makkelijk onder smalle ruimtes.

ik heb al een aantal jaren een Phillips FC8732 en bevalt tot nu toe het beste van wat ik ooit heb gehad

maja ook nooit echt dure gehad of course

magoed hoef niet vaak te stofzuigen hiero...geen dieren en geen volk over de vloer en woon in m'n uppie dus erg relaxt wat stofzuigen betreft.
mooie van die zakloze (best zielig eigenlijk) stofzuiger is die doorzichtige opvangbak zodat je kan zien wanneer ie 'vol' zit.
voor een niet groot verbruiker een fijne stofzuiger en licht in gebruik en die kop kan vrij vlak en dus vrij makkelijk onder smalle ruimtes.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Die kun je over een paar jaar voor veel kwijt op de zwarte markt.Richard430 schreef:1700watt vermogen.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten ... halten-an/#" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin Hartog
Dysons zijn in principe wel prima dingen, maken alleen een rotherrie. Bah. Hier thuis gewoon Miele die het nu 19 jaar doet.
Dyson heeft z'n voordelen, maar verschrikkelijk duur IMHO. Zo'n Philips als hierboven is een prima ding voor minder dan de helft.
Dyson heeft z'n voordelen, maar verschrikkelijk duur IMHO. Zo'n Philips als hierboven is een prima ding voor minder dan de helft.
- GTRene
een goede miele zal denk wel beter zijn, over het algemeen goede stofzuigers.
die van mij zal mij de helft van de helft van de Dyson hebben gekost denk, koop meestal in de opruiming
1x in de zoveel tijd moet je wel ff dat filter schoonmaken, das een wat minder karweitje met dat fijne stof
die van mij zal mij de helft van de helft van de Dyson hebben gekost denk, koop meestal in de opruiming

1x in de zoveel tijd moet je wel ff dat filter schoonmaken, das een wat minder karweitje met dat fijne stof

-
Hier al een stuk of 7 jaar een Dyson. Geen plastiek prullen die afbreken, ding doet altijd zijn werk meer dan prima. En dat met een Duitse scheper variant icm een hoop Oosterse tapijten in huis.
Ik was er gisteren nog mee aan de slag in de auto en ik verbaasde me erover hoe goed dat ding nog steeds is.
Ik was er gisteren nog mee aan de slag in de auto en ik verbaasde me erover hoe goed dat ding nog steeds is.
-
Krachtiger?Richard430 schreef: Werkt gewoon veel fijner en krachtiger.
Mijn Philips staat nooit hoger dan halve kracht. Waarom heb je een storm nodig om te zuigen? Zakken zijn voor een euro te koop bij de Blokker en zijn juist gemakkelijk om zo in de vuilcontainer te gooien. Zou niet weten hoe het beter kan.
- ///Joost
Vermogen zegt weinig over de zuigkracht. Het gaat erom hoeveel watt in werkelijke zuigkracht wordt omgezet. Staar je dus niet blind op hoge Wattages. Vooral tegenwoordig worden energiezuinige modellen geproduceerd die met minder vermogen dezelfde zuigkracht produceren.smiley schreef:Die kun je over een paar jaar voor veel kwijt op de zwarte markt.Richard430 schreef:1700watt vermogen.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten ... halten-an/#" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gebruik al jaren een Dyson, z'n geld absoluut waard! ding blijf je gebruiken. Geen gezeik met zakken en simpel legen en schoonmaken. Hoppa!Barend schreef:Ik vind de Dyson een erg fijn apparaat, zonder dat gedoe met een zak, en altijd zuigkracht.
Erg degelijk.
-
Gvd stelletje wijven