Heerlijke auto, geen piepjes/kraakjes maar je merkt dat dit gewoon een auto is die goed in elkaar is gezet. Kmstand staat op 327.000 km en ik heb hem gekocht met iets van 2,5 ton op de teller. Is hier en daar weggeweest maar weer teruggekomen (verkocht aan een BMW-liefhebber die hem ook goed heeft onderhouden en later weer terug verkocht aan mij). De kmstand is er aan de buitenkant wel af te zien, steenslag en dergelijke.
Vraagprijs: 2995 euro, maar dit is zeker niet vast. Aflevering inclusief beurt/apk mogelijk, inruil ook bespreekbaar. Ik weet vrij zeker dat deze beter is dan de andere twee 520d tourings in Nederland die te koop staan voor 1000 euro meer.
Optie's:Gescheiden clima, 4x elektrische ramen, MF stuur, Cruise control, Rollo voor de ruiten achter in de deuren (ben de naam even kwijt), 17" BMW styling 81, Volledig 17" styling 81 reservewielen de standaard zaken natuurlijk zoals ABS, CV op ab (2 sleutels), coming home verlichting, etc etc.
Meer info via pb/mail
Auto is te bezichtigen in Haarlem.
DF-prijs: 2500 euro !
Adv: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239703400" onclick="window.open(this.href);return false;