Dat ziet er alvast mooi uit, fraaie cockpit

hier meer foto's en wat gecamoufleerde voertuigen, january 2014 is de premiere.
http://ww2.autoscout24.de/info/magazine ... 0&image=29" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes-Benz wil de grootste premium autobouwer ter wereld worden en dat betekent een inhaalslag op conturrenten BMW en Audi. Belangrijke rol is hierin weggelegd voor de nieuwe C-Klasse die in 2014 op de markt komt. Het model groeit in alle richtingen en komt op een spiksplinternieuw platform te staan.
Natuurlijk brengt Mercedes-Benz weer verschillende carrosserievarianten van het model op de markt. Allereerst komen de sedan en de stationwagon. Later volgt de vervanger van de Coupé, maar dit keer zal er ook een cabriolet met softtop bijkomen. De C-Klasse blijft als vanouds achterwielaangedreven (of vierwielaangedreven) en maakt gebruik van in lengterichting geplaatste motoren.
En inclusief blackberry!Richard430 schreef: Ik begrijp werkelijk niet, welke designer die tablet leuk vond. Verschrikkelijk ding vind ik het.
+1 Vind het maar niks. Zelfde geval bij BMW overigens in de F3x. Vreselijk dat scherm er bovenop.indobesar schreef:En inclusief blackberry!Richard430 schreef: Ik begrijp werkelijk niet, welke designer die tablet leuk vond. Verschrikkelijk ding vind ik het.
It will debut Mercedes’ new touch-sensitive pod – placed over the S-Class-style COMAND dial – that’s linked to the free-standing colour display mounted above the circular central air con vents. A 7.0-inch monitor comes standard, while a larger 8.4-inch unit will be available as an option.
Luco schreef:Op zon tablet kunnen de klanten de ritprijs goed zien
Luco schreef:Op zon tablet kunnen de klanten de ritprijs goed zien
van 6.3 naar 5.5 en straks dus 4.0 V8Lichter
Dankzij de nieuwste constructies is de nieuwe C-klasse 70 kilogram afgeslankt terwijl hij centimeters in formaat is toegenomen. Hoeveel langer hij is geworden is nog niet bekend. Meer binnenruimte is in elk geval beloofd en dat was nodig ook om in de sporen van de 3-serie en A4 te blijven. En een Mercedes zou een Mercedes niet zijn als die een van de veiligste en efficiëntste auto's in zijn segment is. Veel veiligheidssystemen zijn daarvoor overgeheveld vanuit de S-klasse.
Op motorisch vlak wordt uitgepakt met veel viercilinders en een enkele zespitter. Een achtcilinder is er voor de nieuwe C 63 AMG. Niet langer een zelfstandig ademende 6.2 maar naar verluidt een geblazen 4.0 liter.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv en 7 gasten