...en nu ga ik foto's kijken

ah, goede info, ff google en idd ze spreken vanSnipe schreef:Jürgen Barth rijdt met een replica.
dat staat weer sjieker wellicht dan 'replica'Geen originele 904/6, maar een zogenaamde continuation racer
1 van de 5 slechts.door Duel Motorsport werd opgebouwd
Leuk filmpje trouwens!MartijnGizmo schreef:Ik was er gisteren om een filmpje te maken voor een Duits merk
Ik vind zelf de zaterdag erg leuk, omdat er dan 's avonds een parade in het dorp is. Heb het programma verder nog niet echt van dag tot dag bekeken.Beros schreef:Ik ben ook van plan om te gaan. In 2012 geweest en toen vond ik het zeker de moeite waard. Wat is de beste dag om te gaan, zaterdag of zondag? Qua programma en drukte..
Cool, wij hebben tickets voor zondag, maar zijn er zaterdag alSnipe schreef:
Ik vind zelf de zaterdag erg leuk, omdat er dan 's avonds een parade in het dorp is. Heb het programma verder nog niet echt van dag tot dag bekeken.
Dan heb je Bart, Tom en Jenna misschien ook zien lopen, want dat was het gezelschapRickstah schreef:Zaterdag aanwezig! Perry,...zag je paar weken terug nog lopen tijdens het AvD Historic event op de Nurburgring
Nee, zal ik doen...jij ook nietSnipe schreef:Dan heb je Bart, Tom en Jenna misschien ook zien lopen, want dat was het gezelschapRickstah schreef:Zaterdag aanwezig! Perry,...zag je paar weken terug nog lopen tijdens het AvD Historic event op de Nurburgring![]()
Maar als je me in Zandvoort weer ziet, vergeet dan niet om even hallo te zeggen of zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten