Zie ik een Morgan 3 wheeler verschijnen die richting het nieuwe Bilster circuit ging.. Hmmff... Gaaf ding..
Na nog een bak koffie en 2 nutteloze klusjes nog een keer facebook bekeken.. Ik wou er ook wel eens gaan kijken.
Bilster.. Geen idee waar het zou moeten liggen. Na een snelle blik op Google Maps wist ik het.. 3.5 uur rijden..
Het was nog ( redelijk ) vroeg. Spullen gepakt en in de Mii richting Bilster Berg.
Mijn navigatie wist zich geen raad met het adres wat op internet stond. Maar zo groot kan Duitsland niet zijn dus ik vind het wel..
4.5 uur later..
Ik sta voor de poort. Kom ik er niet in.
De enthousiaste gatekeeper vraagt me om een uitnodiging..
Die had ik helemaal niet. En zonder kwam ik er niet in.. Omdat mijn iphone me in de steek liet door me geen internettoegang te geven en de beste man aan de poort niet erg behulpzaam was moest ik iets.. Dus ik bel Erik , waarvan ik toevallig het telefoonnummer nog had

( nog bedankt allemaal ! )
Inmiddels was het al 15.30.. Toen ik aan de poort stond te wachten zag ik al wat mooie bolides voorbij komen. Volgens mij zag ik ook nog een grijze Z3 coupe voorbij rijden. Kon niet kijken wie er achter het stuur zat want ik werd afgeleid door een blonde mevrouw die ernaast zat..
Anyway.
Zag er allemaal erg netjes uit. Gewoon alles nieuw. Echt nieuw. Als in bijna nog niet af nieuw. Maar het was wel af. En het zag er erg netjes uit. Bij binnenkomst rij je de heuvel op. Waar een mooie oude Porsche ten toon gesteld staat in een hokje.
Daarna even wat rondgewandeld. In de pitbox ( of wat 't ook was ) een fraaie Xbow op de foto gezet. Gelukkig zag ik bij het restaurant de 3 Wheeler nog staan. Waar Luuk&Perry foto's aan het maken waren.
Mezelf even netjes voorgesteld en gevraagd of ik wat foto's mocht maken.. Want daar kwam ik eigenlijk voor

Hij stond er mooi klaar voor. Daarna nog even langs het circuit gekeken.. En weer naar huis gegaan. Ik moest immers nog wat uurtjes rijden.
Hier nog wat foto's van vanmiddag: