Even voorstellen, Mark en z'n MX-5
-
Even voorstellen, Mark en z'n MX-5
Hallo allemaal,
Mijn naam is Mark, en al sinds m'n geboorte autoliefhebber. 2 dagen na mijn 17e m'n rijbewijs gehaald (in 17 lessen, toeval?) en toen maar eens kijken naar een auto. En tja, wat koop je dan als 17 jarige student? Een bmw is voor mij nog niet haalbaar, dus kwam ik al snel uit op de mx-5. Gisteren heb ik hem opgehaald, wat een geweldige auto! Omdat ik nog geen 18 ben moet ik nog 1,5 maand met pa of ma ernaast rijden.
Mijn mx-5 is een originele miata in classic red uit Californië, 91000 Miles gereden en helemaal perfect.
Voor de winter heb ik er een hardtop bij, geen overbodige luxe lijkt me. Morgen zal ik even een foto uploaden.
Mijn naam is Mark, en al sinds m'n geboorte autoliefhebber. 2 dagen na mijn 17e m'n rijbewijs gehaald (in 17 lessen, toeval?) en toen maar eens kijken naar een auto. En tja, wat koop je dan als 17 jarige student? Een bmw is voor mij nog niet haalbaar, dus kwam ik al snel uit op de mx-5. Gisteren heb ik hem opgehaald, wat een geweldige auto! Omdat ik nog geen 18 ben moet ik nog 1,5 maand met pa of ma ernaast rijden.
Mijn mx-5 is een originele miata in classic red uit Californië, 91000 Miles gereden en helemaal perfect.
Voor de winter heb ik er een hardtop bij, geen overbodige luxe lijkt me. Morgen zal ik even een foto uploaden.
Re: Even voorstellen, Mark en z'n MX-5
Zo enthousiast dat je meteen 3 topics aanmaakt
Leuke eerste auto! De beste keuze om voor weinig geld veel driving fun te hebben. Veel plezier ermee.

Leuke eerste auto! De beste keuze om voor weinig geld veel driving fun te hebben. Veel plezier ermee.
- Sander Prinsen
- Auto: Honda S2000 & Jaguar F-Type
Welkom!
Leuke auto, veel waar voor je geld inderdaad! Heb er ook eentje gehad (ook een classic red Miata toevallig) en erg veel plezier van gehad. Heerlijk speels karakter. Heeft wel een ander setje velgen nodig dan de standaard 14 inchers (15 inch is groot zat en verknalt de handling nog niet) plus een paar cm verlaging, dan is hij gelijk een stuk stoerder!
Heb je foto's van je Miata?
Leuke auto, veel waar voor je geld inderdaad! Heb er ook eentje gehad (ook een classic red Miata toevallig) en erg veel plezier van gehad. Heerlijk speels karakter. Heeft wel een ander setje velgen nodig dan de standaard 14 inchers (15 inch is groot zat en verknalt de handling nog niet) plus een paar cm verlaging, dan is hij gelijk een stuk stoerder!
Heb je foto's van je Miata?
-
Een butterfly brace staat nog hoog op m'n verlanglijstje, verder laat ik hem waarschijnlijk origineel met de kenmerkende 14 inch bolletjesvelgen. Morgen zal ik proberen een mooie foto te maken.
-
En de beloofde foto:

het weer werkte helaas niet mee om een betere foto te maken...
het weer werkte helaas niet mee om een betere foto te maken...
-
Welkom! mx5 is koning!
ik zal even mijn vergrootglas erbij pakken voor de foto!
ik zal even mijn vergrootglas erbij pakken voor de foto!
-
zeker Metchu! een geweldige auto, kan ik iedereen aanraden om mee te beginnen.
Rij je zelf ook een Mx-5?
- Hielke
Rijden? Hij is er eigenhandig verantwoordelijk voor dat de prijzen van gebruikte na's de laatste paar jaar vanwege plots intredende schaarste fors zijn gestegen.MarkB schreef:zeker Metchu! een geweldige auto, kan ik iedereen aanraden om mee te beginnen.
Ik heb ook een MX-5 na Mark. Veel succes met je lekkere cabrio en veel veilige km's.
- Paskal
- Auto: meerdere
Hey, Mark, welkom hier. Heerlijke autootje zo'n NA! Heb er zelf ook één voor de mooi-weer-dagen 

-
DO I!?MarkB schreef:Rij je zelf ook een Mx-5?
huidig
De vorige
eerste liefde
Ja heb er een aantal gehad, heerlijke allrounder!