Lang weekend Valkenburg en de Ardennen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
markk

Lang weekend Valkenburg en de Ardennen

Bericht door markk » 16 jun 2013, 19:49

Donderdagmiddag 16.00 op het werk. Tring, tring. Mijn vrouw belt en meld dat ze voor de deur staat. Lang weekend Valkenburg kan beginnen. 's ochtends met collega meegereden naar het werk dus ik kan zo instappen.

Het weer is slecht. Regen en regen. Maar de vooruitzichten zijn redelijk tot goed en Limburg is altijd erg leuk. Vanwege de regen maar in de auto gegegeten. Net ergens voorbij Weert. Tegen mijn principes "er wordt niet in de auto gegeten" maar nood breekt wet.

Rond een uur of zeven ingecheckt in Valkenburg en direct maar even foto gemaakt van de ondergaande zon.

Afbeelding

Vervolgens nog even door naar Maastricht maar dat leek uitgestorven op donderdagavond.

Vrijdagochtend lekker ontbeten en vervolgens voor een prachtige dag de Ardennen in gedoken. Malmedy, Vianden, Diekicrch, Clervaux, e.d. allemaal de reveu laten passeren. Ben er al vaak geweest maar nooit verveelt het. Zeker de e10 naar Vianden niet. Wat een heerlijke stuurweg is dat zeg door het bos / de heuvels. De 130i bewees zich weer als een perfecte alles kunner. Prima reiswagen voor met z'n twee maar ook prima stuurmansauto op de e10 door de Ardennen. En nee het was droog dus een sper heb ik niet gemist ;-)

Afbeelding

Zaterdag was wat minder mooi weer. Na het ontbijt eerst maar even Maastricht aan gedaan en vervolgens weer de Ardennen in gestuurd. Dit keer wat minder ver en bij Spa/Francorchamps en omstreken blijven hangen. Soms droog, soms nat wegdek. Soms regen, soms heerlijk zonnetje.

Afbeelding

Vandaag terugweg. Maar wel via de sauna in Born. Prachtige dag geweest qua weer en relaxen.

Hoop wel dat ze maandag op het werk een beetje rustig aan met me doen, ik ben best moe van het weekend :-)

Afbeelding

Mark.
(alle foto's: https://picasaweb.google.com/mrkinterne ... g_15062013#" onclick="window.open(this.href);return false;)
Laatst gewijzigd door markk op 16 jun 2013, 20:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Fedmas
Auto: A3 45 TFSIe

Re: Lang weekend Valkenburg en de Ardennen

Bericht door Fedmas » 16 jun 2013, 19:51

Mooi man! Die 130i is en blijft ook een heerlijke bak.

Knot

Bericht door Knot » 16 jun 2013, 20:14

Heerlijke weekendje!

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 16 jun 2013, 22:47

Leuk verhaal en mooie foto's! Ben nu ook in Luxemburg. Morgen terug, even Trier in, dan via Bitburg binnendoor richting Clerveaux terug naar NL

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jun 2013, 23:42

zitten fraaie platen bij :thumbup:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 17 jun 2013, 08:49

mooie foto's en zoals altijd leuk verslag :thumbup:

Ook herkenbaar, laatst ook nog zo'n weekeindje ardennen gedaan en dat blijft leuk in de ardennen. Mooi gebied en leuke stuurwegen :df:

Plaats reactie