@Erik
Ik wil niks op de zaak.
Op deze manier hou ik een duidelijk overzicht gezien mijn eigen bv meer een holding is. Dat vind ik prettig en dat moet niet te ingewikkeld worden met auto's, onderhoud, brandstof, ect.
Gewoon kopen, rijden en eventueel wat km'ers declareren.
Maar heb een beetje net zoiets als Knot met zijn kozijnen. Alleen is het bij mij een keuken. En na de keuken is het weer wat anders ( vrouwen, die weten altijd wat te verzinnen ... )
Maar voorpret is het leukste. Dus ik kijk rustig wat rond. Weet ook nog niet hoe ik het wil invullen.
Misschien de 107 eruit en fulltime een slk?. Of gewoon voor erbij. Maar voor erbij ( een zomerritje ) moet het wel wat heftigs zijn.. En is een slk dan heftig genoeg... I don't know.
Als daily is het een mooi gemiddelde. Beetje van alles wat. Alleen geen achterbank.
Nu hebben we ook een station.. Maar ik voel de druk nu al dat 2 stoelen te weinig wordt gevonden..
' Maar dan gaan ze toch gewoon bij elkaar op schoot' opperde ik nog.. Toen ik gisteren mijn mogelijke keuze aan het verdedigen was tegenover het thuisfront. Maar ik dreigde alweer op de bank te moeten slapen en heb het daarom maar even laten rusten...
Komt erop neer, ik ben er nog niet uit. Kijk het rustig aan. Maar op dit moment lijkt het me wel iets.