Maar afgelopen zaterdagochtend nog brak in bed van de gezellige vrijdagavond, toch maar weer even de bekende sites in binnen en buitenland aangeslingerd, om te kijken of er nog iets interessants bij zat.
Beginnende op MP, dus de bekende zoektermen worden weer ingetikt en de resultaten vliegen het schermpje over. Even resultaten filteren op alleen motoren en meteen valt mijn oog op de eerste advertentie, de goede kleur het zal toch niet....
Advertentie snel door gelezen foto's bekeken ze voldeed aan alle eisen die ik had, het was liefde op het eerste gezicht. Goed bouwjaar 5-2010 en maar 4600 kilometers gelopen, alleen ze was wel wat duur, maar liefde overwint alles zeggen ze en kijken kost niks. Dus snel douchen ontbijten en ondertussen motormaatje ingelicht dat hij niet een regenachtige zaterdag op de bank hoeft door te brengen, maar dat we achter de ware liefde aangaan.
Nog geen anderhalf uur later stond ik naast haar, ze was net zo mooi als op de foto's zelfs onder kunstlicht. Toen wist ik het zeker dit is de ware. Volgende verkoper was ze ingeruild op een nieuwe Aprillia Shiver door de vorige eigenaresse, omdat deze pijnlijke polsen kreeg.
Maar is deze nieuwe liefde wel zoveel waard? Nog een bakje koffie even erom heen lopen weer even erop zitten en aanraken. Toen wist ik het zeker zij word het. Een korte onderhandeling later was onze liefde bezegeld.
Ze krijgt deze week nieuwe vloeistoffen en een complete check-up van de dealer, om aankomende zaterdag samen met mij naar haar nieuwe huis te gaan. Mits het droog is want we houden alle twee niet van water.
Nog een paar nachten gescheiden van elkaar maar met de wetenschap dat we snel samen kunnen zijn.
Nog maar twee slechte foto's van haar gemaakt