Wat gaaf, ik ben helemaal blij

Wat ik me afvraag. Zijn de machines een beetje betrouwbaar? En loop je hierop leeg qua onderhoud?
Ik heb namelijk geen flauw idee.
Wat zijn ze mooi, he

hoeft toch ook niet? kom op...we leven in NL, gewoon wat huurtoeslag-en en kinderopvang en PGB zorg geld? e.d. aanvragen, ze controleren schijnbaar toch niet goed in NL, kan je zo een kleine 10K wellicht vangen in het eerste jaarMathieu schreef:Helaas heb ik nog geen spaarpot voor de jongensdroom, blijft dus nog even dromen
leuk verhaal over die carrera 3.0 welke weer de voorloper was van die 3.0 SC, je moet het allemaal maar kunnen onthoudenThe Carrera 3.0 engine was essentially the Phenomenal 911 Turbo’s 2994 cc engine minus the turbocharger. Built before the ’911 SC’ it has everything the SC has, and more. It’s a different drive with more power @200bhp; more torque @188 ft/lb @4200rpm and it was 10% lighter too. It has the 6 bolt flywheel and a crank from the legendary 73 Carrera RS. The 3.0 carrera would go on to be the basis for all future developed 911’s up to 1989 including the 911SC and 3.2 Carrera. Performance numbers for the Carrera 3.0 are astonishingly similar to those of the famed Carrera RS of the early 70′s and it’s the last time Porsche would use the Carrera name until the Mid 80′s.
Despite a reputation for being a ‘tamed-down’ version of the original 2.7RS and 2.7 Carreras, The Carrera 3 had almost identical 0-60 and 0-100mph performance figures but was endowed with so much extra torque that it could pull from 25 to 100mph in top gear over 3 seconds faster than either of its production predecessors. The Carrera 3.0 is arguably a better car than the 2.7, even though the latter has the cache of sharing an engine with the RS 2.7 and the older revvy unit made the car more fun to drive.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten