Hoi allemaal, ik ben waarschijnlijk niet de eerste die dit schrijft, maar ik lees al een aardig tijdje met veel plezier jullie topics mee... zonder dat ik al was ingeschreven

Bij deze schrijf ik me dus in en wil ik me even voorstellen, je raadt het waarschijnlijk al... mijn naam is gewoon Josef

Ik ben momenteel rond de 30 jaar oud en ben al van kleins af aan besmet met het auto en motorsport virus. Ik ben gewoon helemaal gek op alles wat snel gaat en veel lawaai maakt, vooral van BMW tot zo ongeveer de jaren 90
Ik heb 2 auto's voor de hobby/het plezier, de 1e is een e36 M3 3.2 Coupe in de kleur Techno Violett, en ik heb daar naast ook een 2-deurs e30 320i type 1 in de kleur Diamant Schwarz.
De 2 bovengenoemde auto's zijn puur voor het plezier en staan altijd binnen als ik er niet mee rij. Aan de M3 is al het een en ander gebeurd om hem in goede staat van onderhoud te brengen/te houden en om hem zo origineel als mogelijk te houden. De 320i heeft nog een to do lijstje

Ik zal voor deze beide auto's later een apart topic beginnen om ze even voor te stellen, wel alvast even 2 foto's van mijn M3 als voor proefje

Dagelijks rij ik een 2-deurs e30 318i uit 1986, maar deze zal ik jullie besparen aangezien hij altijd buiten staat en niet meer zo mooi is als dat hij 27 jaar geleden was

- 1.JPG (672.65 KiB) 1444 keer bekeken

- 2.JPG (840.18 KiB) 1444 keer bekeken