Het grote garagedeuren topic
- Knot
Het grote garagedeuren topic
Binnenkort verhuizen en we hebben nog zo'n ouderwetse kanteljetser erin zitten.
Heb iemand uit Zoetermeer laten komen (AB) voor een offerte van een novoferm deur, dat was wat ik veel online tegen ben gekomen.
http://www.novoferm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Motor zit in de rails aan een kant dus geen dikke bonk aan het plafond en geen ketting. Iemand toevallig zo'n zelfde deur en/of ervaring met novoferm deuren en/of ab uit Zoetermeer?
Andere suggesties natuurlijk ook welkom. We willen een horizontale sectiedeur electrisch met afstandbediening en ventilatiestand.
Heb iemand uit Zoetermeer laten komen (AB) voor een offerte van een novoferm deur, dat was wat ik veel online tegen ben gekomen.
http://www.novoferm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Motor zit in de rails aan een kant dus geen dikke bonk aan het plafond en geen ketting. Iemand toevallig zo'n zelfde deur en/of ervaring met novoferm deuren en/of ab uit Zoetermeer?
Andere suggesties natuurlijk ook welkom. We willen een horizontale sectiedeur electrisch met afstandbediening en ventilatiestand.
- Luco
Re: Het grote garagedeuren topic
ik heb er twee, prima tevreden over.
ik heb sectionaaldeuren.
Als ik jouw was ook even offerte vragen bij eco deuren, de heer nui janssen is bij mij geweest, perfecte service en advies.
Bij mij zit de motor aan een zijde van de deur, wel ook een ketting aan de motor voor als ooit de stroom uitvalt.
ik heb sectionaaldeuren.
Als ik jouw was ook even offerte vragen bij eco deuren, de heer nui janssen is bij mij geweest, perfecte service en advies.
Bij mij zit de motor aan een zijde van de deur, wel ook een ketting aan de motor voor als ooit de stroom uitvalt.
-
Je moet eens bellen met Alldoorco in Nijkerk. Mooie producten, goede service en dito mensen. Leveren en monteren door heel Nederland. Moet je vragen naar Verboom. Zeg maar dat je z'n naam van mij hebt.
- Robin Hartog
Really? 1 post? Really?
-
Ik hoor juist minder goede dingen over Alldoorco in Nijkerk... maar is van horen zeggen... zou er niet snel kopen!

- Individual
Sinds een week hebben wij een Novoferm sectionaaldeur met het NovoPort aandrijvingssysteem.
Bevalt prima
Bevalt prima
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
JDV, dat lijkt wel een afkorting van Jan Derk Verboom
En heee, das toevallig er werkt ook een JDV bij Alldoorco! http://nl.linkedin.com/pub/jan-derk-verboom/b/847/39a
En heee, das toevallig er werkt ook een JDV bij Alldoorco! http://nl.linkedin.com/pub/jan-derk-verboom/b/847/39a
- Individual
Dat zal een raar gesprek worden denk ikVerboom schreef:Moet je vragen naar Verboom. Zeg maar dat je z'n naam van mij hebt.
-
Niks is toevallig in dit leven 
Je blijft welkom. Zie maar.

Je blijft welkom. Zie maar.
- RVV
WTF... is dit de twilight zone ofzo?JDV schreef:Je moet eens bellen met Alldoorco in Nijkerk. Mooie producten, goede service en dito mensen. Leveren en monteren door heel Nederland. Moet je vragen naar Verboom. Zeg maar dat je z'n naam van mij hebt.
- RVV
Maargoed actief bedrijf, zelfs Daytona Bikers brengt ie garagedeuren aan de man 

- Bijlagen
-
- Daytona.jpg (189.18 KiB) 10239 keer bekeken
- Macboy
Heerlijk draadje weer 

-
Interessant draadje.
Ik heb ook een (elektriche) kanteldeur van hout met een stalen frame. Geen id wat voor hout overigens.
Deze wil ik graag vervangen voor een roldeur. Zodat de ruimte aan het plafond vrij komt.
Zijn er soms ook bedrijven die oude maar nette deuren inruilen?
Ik heb ook een (elektriche) kanteldeur van hout met een stalen frame. Geen id wat voor hout overigens.
Deze wil ik graag vervangen voor een roldeur. Zodat de ruimte aan het plafond vrij komt.
Zijn er soms ook bedrijven die oude maar nette deuren inruilen?
-
Toevallig ken ik alldoorco wel;
Je kan er héél prima top kwaliteit deuren kopen.
Overal in de buurt zie je ze.
MVG de kerstpakkettenleverancier.

Je kan er héél prima top kwaliteit deuren kopen.
Overal in de buurt zie je ze.
MVG de kerstpakkettenleverancier.

- Fabian
Ik heb een hormann sectionaaldeur, bevalt perfect. Meteen in de juiste ral kleur besteld.
Unit aan plafond, aandrijving met band ipv ketting en beveiliging tegen omhoog tillen erop.
Unit aan plafond, aandrijving met band ipv ketting en beveiliging tegen omhoog tillen erop.
- Knot
Hebben jullie hem ook in de actie voor motor gratis?Individual schreef:Sinds een week hebben wij een Novoferm sectionaaldeur met het NovoPort aandrijvingssysteem.
Bevalt prima
1000 voor de deur, 300 voor plaatsen, electrisch. Alleen meerprijs voor kleine en/of 2e zender (ik wil natuurlijk weer zo'n micro design/carbon ding

- Knot
Blader net even door hun pdf, maar wat een berg mogelijkheden bij Hormann zeg...Fabian schreef:Ik heb een hormann sectionaaldeur, bevalt perfect. Meteen in de juiste ral kleur besteld.

Pin die uitschiet tegen optillen etc, goed voor mekaar... alleen de afstandbedieningen vind ik niet mooi...

- Fabian
Haha, jij bent ECHT erg Rody 

- Luco
Ik was ook weer eens te snel, wij hebben ook hormann deuren

- Individual
Motor was gratis, maar in totaal inclusief plaatsen en het verwijderen en afvoeren van de oude poort kwam het neer op 2300. Dan wel de poort in de juiste kleur en het gewenste materiaal en twee zenders erbij.Knot schreef: Hebben jullie hem ook in de actie voor motor gratis?
1000 voor de deur, 300 voor plaatsen, electrisch. Alleen meerprijs voor kleine en/of 2e zender (ik wil natuurlijk weer zo'n micro design/carbon ding).
- Luco
wij waren voor twee stuks 5800 euro kwijt inclusief plaatsen en aanpassingen
let wel ruim 4 meter breed en 3,50 hoog.
En de meest geisoleerde versie.
Inclusief afstandsbedieningen.
let wel ruim 4 meter breed en 3,50 hoog.
En de meest geisoleerde versie.
Inclusief afstandsbedieningen.
- Knot
2300 vind ik nog veel geld.
1300 incl plaatsen, 100 erbij voor 2 micro zenders waarvan 1 design, 250 voor spuiten deur en post, zit ik op 1650. Geen idee over afvoer en demontage oude deur....
Of hij heeft mij ex btw voor geschoteld en dan is 1850 ineens bijna 2300 euro inderdaad.
Voor die 200 euro trap ik die oude deur er zelf wel uit... touwtje eraan, 328i ervoor en gaan
1300 incl plaatsen, 100 erbij voor 2 micro zenders waarvan 1 design, 250 voor spuiten deur en post, zit ik op 1650. Geen idee over afvoer en demontage oude deur....
Of hij heeft mij ex btw voor geschoteld en dan is 1850 ineens bijna 2300 euro inderdaad.
Voor die 200 euro trap ik die oude deur er zelf wel uit... touwtje eraan, 328i ervoor en gaan

- nlpaseogt
HahahahahahahaKnot schreef:2300 vind ik nog veel geld.

- Luco
Knot schreef:
Kijk je dan wel uit dat de hele achterkant niet uitscheurt

-
Heb zelf een Hormann. Dik tevreden over.
Ik weet verder niet wat jij van een afstandsbediening verwacht, maar in mijn ogen is daar niets mis mee.
http://www.systems4you.eu/p/1185/Remote-transmitter-H" onclick="window.open(this.href);return false;örmann-HSD-2-C-BS-BiSecur-868MHz-CHROME
Ik weet verder niet wat jij van een afstandsbediening verwacht, maar in mijn ogen is daar niets mis mee.
http://www.systems4you.eu/p/1185/Remote-transmitter-H" onclick="window.open(this.href);return false;örmann-HSD-2-C-BS-BiSecur-868MHz-CHROME