Geen koningsklasse meer. Wat eens een prachtig evenement was is niks meer van over.

Je kan Paasmaandag beter naar de DF trackday in Assen daar staan meer auto's
2 - voor LucoAndre schreef:Zandvoort. Je kan beter naar Assen
Andre schreef:Nou dan schrik je even. 13 clio s, 6 nieuwe en rest ouwe types.
Jaartje sprintraces rijden in de cliocup praat je al gauw over meer dan 70k en dat is dan exclusief schade, en er rijden toch een paar blinde kippen tussen, dus reken maar uit.PD power schreef:Klinkt misschien raar, maar denk dat dit wel eens goed voor sport kan zijn, d'r wordt zoveel geld uit de sport gezogen, en staat zover van de mensen af,
Alexsti schreef:Yep , ging weer ouderwets...vroeger merkte je het niet als in een veld van 40 Clio's er 6 wegvallen maar nu wel...
Er waren meer marshals als rijders...........
Dit is wel de juiste manierPjV schreef:Niet iedereen heeft de opleiding Baanpoetser-1 succesvol afgerond?![]()
Andre schreef:Ik vindt het altijd triest om te lezen dat het vrijwilligers werk is. Risico zijn soms hoog. Je denkt toch niet dat erik wijers met ze driedelig pak als vrijwilliger rond loopt! Die strijkt gewoon een dik loon op en dan moeten jullie voor broodje kaas en ham een hele dag de kou en de gevaren trotseren. Ongelooflijk!!!
Ahumm...:Luco schreef:al zou ik dichterbij wonen zou ik het zeker overwegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten