Nou goed, toch maar aanmelden... misschien toch de planning om mee te doen dit jaar met DF dagen... Sament met Snob hier en nog wat anderen die jullie waarschijnlijk wel van gezicht/auto kennen van de DF dagen

Even kort want echt er tussen passen met mijn tijden doe ik niet, maar ik fotografeer ook en dan kan ik in ieder geval mooi hier mijn gemaakte foto's dumpen.
Ik doe mijn best met ronde tijden neerzetten in een Renault Clio, 1.8 16v die is opgeboord naar een 2.0
Het was mijn straatauto en begon met rondjes vrijrijden, vorig jaar in april een flinke crash gemaakt op het Scheivlak (koprol zonder kooi) waarna paps, ik en nog wat hulp van anderen de auto weer opnieuw opgebouwd, dit keer voor het circuit.
De crash op Scheivlak:
Na het opbouwen was de auto eind augustus weer redelijk klaar en ben ik 2 September voor het eerst weer in de auto gestapt om te gaan rijden, dit keer op Assen. Heb toen 3 sessies gedaan, pas aan het einde van de laatste sessie kon ik weer wat lachen, de sessies daarvoor wilde ik het liefste eigenlijk alles opgeven.
16 September toch Time Attack gereden, tweede keer weer rijden, eerste keer weer op Zandvoort. Ik dacht echt dat ik in mijn pak ging schijten van angst, maar goed. Kwalifcatie begon ik op 2:29, laatste ronde daarvan reed ik 2:18. Voor mij dus een hele verbetering en begon langzaamaan weer iets vertrouwen terug te krijgen,. Al blijkt achteraf dat het enige punt waar ik vol gas geef het rechte stuk is en een mini puntje op dat stuk voor Audi S.
Genoeg werk te doen, dit ligt vooral in heel veel angst nog en dat ik het vertrouwen kwijt ben in de auto. Ik ben verder nooit er af gegaan buiten de koprol, dus de ervaring dat het ook goed kan gaan als je van de baan raakt is er niet.
Ik ben geen ster, geen topper, zet bagger tijden neer, maar ik ben wel blij dat ik het weer heb opgepakt na de crash omdat ik er toch weer steeds meer plezier in begin te krijgen

Oh zo is trouwens de auto nu, we zijn nog bezig met een remmen upgrade en andere nokkenassen want daar hadden we verder nog niks in gedaan aan aanpassingen voor de racer.