[04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8230
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

[04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Peter Tunissen » 15 jan 2013, 18:40

Afbeelding

Op dinsdag 4 juni organiseert Driving Fun voor de 24e keer een circuitdag op het lange Grand Prix circuit van CPZ, oftewel Circuit Park Zandvoort.
Circuitdagen zijn bij uitstek de manier om op een veilige, rijbewijsveilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.

Programma
Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
08:00 - 09:00 - Inschrijven in Mickey's
09:00 - 12:00 - Open pitlane rijden ochtendsessie
12:00 - 15:00 - Open pitlane rijden middagsessie
15:00 - 17:00 - Straatauto sessie

Prijs
Deelname aan de hele dag (09:00 - 15:00) kost €325 per auto.
Entree voor toeschouwers kost €10, maar toeschouwers mogen zichzelf gratis als tweede rijders of als bijrijder inschrijven.
Een auto delen met meerdere rijders is dus ook mogelijk.
Deelname aan uitsluitend de ochtendsessie (09:00 - 12:00) kost €175 per auto, deelname aan uitsluitend de middagsessie (12:00 - 15:00) kost €200 per auto.
Deelname aan de straatauto sessie kost €125 per auto.

Inschrijven
Inschrijven kan door op onderstaande button te klikken en je gegevens in te vullen.
Je ontvangt dan automatisch via de mail een bevestiging.
Let op: je deelname is pas definitief na ontvangst van je betaling.

Afbeelding

Eisen
Auto's dienen vrij te zijn van vloeistoflekkages en te beschikken over deugdelijk werkende remmen en gordels. Een rolkooi of meerpuntsgordels zijn niet verplicht. Een sleepoog dient wel aanwezig (en liefst vooraf gemonteerd) te zijn.

DF circuitdagen
Driving Fun circuitdagen kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen en zaken als elkaar op het scherp van de snede uitremmen en deurklink aan deurklinkt door bochten gaan zijn verboden.
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijders en van de langzamere rijders wordt verwacht dat ze zich bewust zijn van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.

Circuit
Al sinds 1948 worden er op Circuitpark Zandvoort nationale en internationale races georganiseerd, maar het circuit kreeg zijn huidige vorm pas in 1999. Het lange Grand Prix circuit is 4,307km lang en het ronderecord staat op naam van Luca Badoer die in 2001 in zijn Ferrari F2001 een rondetijd van 1.19.880 liet noteren.
Het circuit was vanaf 1952 in totaal 30 keer het strijdtoneel van Formule 1 races, voor het laatst in 1985.

Rondje Zandvoort
Meteen na start-finish volgt misschien wel de meest bekende bocht van Nederland: Tarzan. Gebruik het 100 meter bord links van het circuit om je rempunt te bepalen (afhankelijk van je auto kan dit rempunt voor of na het 100 meter bord liggen) en laat de auto extreem lang rechtdoor rijden. Insturen gebeurt pas ultra laat en de apex ligt voorbij 2/3e van de bocht. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones links van de baan meenemen. Vervolgens laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de volgende bocht, Gerlach, in een rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht stuur je blind in, nog voor je ziet hoe het verdere verloop van het circuit is. Je stuurt de Gerlach zeer vroeg in en laat de auto vervolgens helemaal naar buiten rollen.
Het asfalt daalt vervolgens flink, dus je rempunt voor de Hugenholtz bocht komt al eerder dan je zou verwachten. Zorg er wel voor dat je stuur helemaal recht staat, voordat je begint met remmen. Omdat het asfalt zo sterk daalt ligt het gevaar om je hier te verremmen altijd op de loer. En omdat er hier geen enkele uitloopzone is, kun je deze bocht beter vanaf ongeveer het midden van het circuit aanremmen i.p.v. helemaal van de rechterkant van de baan. Bij het uitkomen kun je op droog de curbstones meenemen. Vervolgens kom je op een zeer snel stuk van het circuit. Probeer een zo kort mogelijke lijn langs de rechterkant van de baan te rijden om zo weinig mogelijk meters te maken. De Hunserug en Rob Slotemaker bocht die volgen zijn een zeer snelle links-rechts combinatie die in het droog met de meeste auto's voor een ervaren rijder volgas te nemen zijn. Probeer de auto in ieder geval zoveel mogelijk te laten rollen door de Hunserug en de curbstones aan de binnenkant als clipping point te gebruiken. In de Slotemaker bocht mik je op de tweede 'driehoek' van curbstones en laat je de auto naar buiten lopen op weg naar de enige bocht ter wereld die een eigen fanclub heeft: het Scheivlak.
Het asfalt heeft hier een flinke verkanting, dus laat aan de linkerkant van de baan anderhalf à twee meter liggen om makkelijker in te kunnen sturen. De apex in het Scheivlak ligt heel erg laat en probeer je auto weer zo weinig mogelijk te laten wringen en zo veel mogelijk te laten rollen. Na het Scheivlak laat je de auto naar het midden van de baan lopen om de Mastersbocht in rechte lijn aan te kunnen remmen. Deze bocht opent helemaal, waardoor je instuurpunt heel erg vroeg ligt. Je rempunt ligt dus ook vroeger dan je zou verwachten. De curbstones aan de binnenkant kun je helemaal meepakken en laat je auto na de bocht helemaal naar buiten lopen. Pas op dat je niet teveel blijft sturen, want overstuur ligt hier altijd op de loer. Vervolgens laat je de auto weer naar rechts lopen om de volgende bocht zonder naam weer in rechte lijn aan te kunnen remmen. Je instuurpunt is hier vrij moeilijk te bepalen, maar probeer helemaal de binnenkant van de bocht te halen en mik bij het uitkomen op de marshallpost. De Vodafone bocht die volgt is belangrijk, omdat je veel snelheid mee wilt nemen de bocht uit het rechte stuk op. Zorg ervoor dat je weer in rechte lijn aan kunt remmen en dat je op 2/3e van de bocht de apex tegen of op de binnenste curbstones meepakt. Let op bij het uitkomen van de bocht dat je niet te ver naar buiten uit komt, want de uitloop naast de baan is hier zeer hobbelig.
Het rechte stuk leidt de Audi S bocht, de enige chicane van het circuit. Het eerste gedeelte naar rechts offer je op door hoog te blijven, zodat je het gedeelte naar links maximaal aan kunt vallen en zoveel mogelijk snelheid mee kunt nemen de bocht uit. De curbstones hier zijn er om gebruikt te worden. Na een kort recht stuk tik je even kort de rem aan en duik je de Kumho bocht in. De bocht kun je veel minder scherp maken dan je zou verwachten door de curbstones aan de binnenkant helemaal mee te nemen, waarna je met hoge snelheid de Arie Luyendijk bocht, het oude Bos Uit, nadert. De apex ligt hier weer vrij laat, halverwege de curbstones aan de rechterkant van de baan en de auto balanceert hier op het randje van de grip. Bouw je tempo hier rustig op en probeer deze bocht niet meteen volgas te nemen, want er is hier zo goed als geen uitloopzone, in het geval je de controle verliest. Als je het goed doet, kom je op hoge snelheid het rechte stuk richting start-finish op en zit er weer een snelle ronde Zandvoort op!



Belangrijk op Zandvoort
Zandvoort is een veilig circuit. Desalniettemin zijn en er een paar punten die maximale concentratie vergen, omdat er weinig uitloop is of omdat het circuit verraderlijke trekjes kan hebben.
* Het aanremmen van de Hugenholtz bocht is al genoemd. Het circuit loopt hier sterk bergaf en er is geen marge voor fouten. Bij het uitkomen van de Hugenholtz ligt een stuk gladder asfalt. Met name in de regen kan dit voor onbalans in de auto en voor overstuur bij achterwiel aangedreven auto's zorgen.
* Het Scheivlak moet je in de meeste auto's al aanremmen voor het hoogste punt van de baan, dus voordat je de bocht ziet. Bovendien kan hier ook onbalans in de auto komen als het stuur niet recht staat of als de als je te ver links zit bij het aanremmen van de bocht.

Zandvoort is een circuit met flinke hoogteverschillen. Kijk dus zeer regelmatig in je speigels, want snellere auto's lijken af en toe uit het niets te verschijnen. Bij uitstek geschikte punten om je spiegels te checken zijn op het rechte stuk, bij het uitkomen van de Hugenholtz bocht (je kan daar ook uit je linkerooghoek achteropkomend verkeer zien, dat net op dat moment uit de Gerlach bocht komt en op het rechte stuk na de Vodafone-bocht. Uiteraard moet het in je spiegels kijken niet beperkt zijn tot deze punten, maar hier zou je er een gewoonte van kunnen maken om iedere ronde standaard in je spiegels te kijken.

De toegangswegen naar het circuit worden in de zomer ook gebruikt door dagjesmensen en badgasten. Probeer dus op tijd te vertrekken om de ergste drukte voor te zijn of boek een hotel. Recht tegenover de ingang van het circuit zijn enkele goede hotels.

Deelnemers
1. Peter Tunissen - BMW E36 325i - hele dag - betaald
2. Jurgen Rigterink - Caterham Roadsport - hele dag - betaald
3. L. de Nijs - Seat Ibiza - hele dag - betaald
4. L. de Nijs - Seat Ibiza - middag - betaald
5. Haiko Sehr - BMW 325i - ochtend - betaald
6. Traffic Control - Lamborghini Gallardo - hele dag
7. Dennis Nieuwenhuis - Zilhouette Z4 - hele dag - betaald
8. Niels Oldenburger - Peugeot 205 RFS - hele dag - betaald
9. Jan-Jaap van de Velde - Peugeot 205 RFS - hele dag - betaald
10. Jody Devroye - Renault - hele dag
11. RED - BMW - hele dag
12. RED - BMW - hele dag
13. RED - BMW - hele dag
14. Hans Freayman - Porsche - hele dag
15. Bart de Ketelaere - Alfa Romeo - hele dag
16. Derrick Rowe - Caterham - hele dag
17. Derrick Rowe - Caterham - hele dag
18. Rudy Thiroux - Honda - hele dag
19. McDonalds Racing - VW - hele dag
20. Colson Racing - VW - hele dag
21. Thierry van den Abelle - VW - hele dag
22. Olivier Hermans - BMW - hele dag
23. André Rombout - Opel Ascona - hele dag - betaald
24. Joost Deen - BMW 325i - ochtend - betaald
25. Herbert Lomans - Lancia Delta turbo - ochtend
26. Matthi van Hool - Renault - middag
27. Kenny Boeykens - MINI - middag
28. Michel Wilders - Honda - ochtend
29. Cedric Bollen - VW - hele dag
30. Evelien Verweij - BMW E30 - middag - betaald
31. Ruud Olij - BMW E92 - middag - betaald
32. Geert Kool - BMW E36 - hele dag - betaald
33. Dream Drive - BMW - hele dag
34. Dream Drive - BMW - hele dag
35. Francois Semoulin - Renault - ochtend
36. Leo Bylemans - MINI - middag
37. Jan Horemans - BMW - hele dag
38. Andre de Koning - Westfield 2.0 - ochtend - betaald
39. Pedro Morres - Porsche 911 GT3 RS - middag - betaald
40. Remco van Keken - BMW E30 - ochtend
41. Onno Vlaanderen - Porsche 911 - ?
42. Guido Bellings - Lotus - middag
43. Anthony Kumpen - Audi - ochtend
44. Thorsten Nuebel - MG - middag
45. Wiebe Wijtzes - Renault - middag
46. alt - Jigier JS49 - middag
47. Bjorn Flink - BMW 328 Coupé - middag - betaald
48. Lars van 't Veer - Alfa Romeo 155 - hele dag - ochtend betaald
49. Roland Matthes - Porsche 996 - hele dag - betaald
50. Ad Knijf - BMW Compact - hele dag
51. René Stam - BMW M3 - hele dag
52. David Rutges - BMW M3 - hele dag - betaald
53. Maurice van den Hadelkamp - BMW M3 - hele dag
54. Gert de Bruyn - BMW M3 - hele dag
55. Dolf Smit - BMW 325 - hele dag
56. Peter van Gils - BMW Compact - hele dag - betaald
57. Peter van Gils - BMW Compact - hele dag - betaald
58. Rob Kamsteeg - VW Polo - hele dag - betaald
59. Jos Vink - BMW E46 - hele dag - betaald
60. hanske - BMW E36 - middag
61. Klaas van Vuure - Westfield - ?
62. Bastiaan - Porsche 968 Club Sport - middag
63. Aiko - BMW M3 - middag
64. lida dijkstra - BMW M3 - middag
65. Alex van Groningen - Porsche 997 turbo - ochtend
66. Leonard Marks - Porsche 944 - middag
67. Sander van Weele - BMW 3-serie - ochtend - betaald
68. Wilbert Paans - Alfa Romeo 155 - middag
69. Andre van der Laan - BMW E36 Compact - ochtend
70. Ron van Vliet - Porsche 944 - middag
71. Remco van Keken - BMW E36 - ochtend
72. Thomas Piessens - Honda Integra type-R - ochtend
73. Henri de Bruin - BMW M3 - middag - betaald
74.
75.

Deelnemers straatauto's
1. AlexSTi - Subaru Impreza STi - betaald
2. Traffic Control - Lamborghini Gallardo
3. Enrico - Subaru Impreza - betaald
4. Erminio - Seat Leon FR TDI
5. ProfZB - E36 M3
6. Hans R - Lotus 2-11
7. Roy RS - Ariel Atom
8. Knot - BMW E36 328i - betaald
9. Anne Pieter Woudstra - BMW 318iS - betaald
10. Dream drive - McLaren
11. Dream drive - Porsche
12. B. van der Meij - Mini Cooper S - betaald
13. Britt GTT - Subaru Impreza GTT
14. Banjo - Clio RS
15. Joost - Clio RS
16. Marcel Vonk - BMW M3 - betaald
17. Colinissan - Nissan Primera - betaald
18. Tonny Veld - Subaru Impreza GTT - betaald
19. Simon Podhalicz - VW
20. tuurgtt - Renault Clio Cup - betaald
21. ///Martin - BMW 323ti Compact
22. aKra - Opel Speedster turbo - betaald
23. Leo Cornelisse - Porsche 911 GT3
24. Leo Cornelisse - Porsche 911 GT3
25. Leo Cornelisse - Subaru
26. Leo Cornelisse - Subaru
27. Leo Cornelisse - BMW M3
28. Leo Cornelisse - BMW 535i
29. Michiel Tjoa - Mazda MX-5 - betaald
30. smiley - Opel Speedster - betaald
31. Dre Mollet - Lotus Elise S2 - betaald
32. Rnd - Subaru Impreza WRX STi
33. Ron4S - Porsche Boxster Spyder
34. Arjan B - Dutton Phaeton
35.

Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 3357
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Enrico » 12 mei 2013, 21:28

Ik ben er bij met de straat auto sessie.....

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Hans R » 16 mei 2013, 22:03

Ik ook! (als het droog is) :ziek: :wink:

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7052
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Fabian » 16 mei 2013, 22:13

Helaas, had wel een deeltje mee willen pikken, maar ben op vakantie dan...

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Petrolhead Tom » 16 mei 2013, 22:44

Ik zal me van het weekend even inschrijven. Wie heeft er een helm te leen voor Robin? :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Robin Hartog » 16 mei 2013, 22:46

Hahahaha, die heb ik zelf wel Tom :lollerdelol:

*gaat op zoek naar budget BMW*

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Petrolhead Tom » 16 mei 2013, 22:54

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Robin Hartog schreef:Hahahaha, die heb ik zelf wel Tom :lollerdelol:

*gaat op zoek naar budget BMW*

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4046
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Spijkerhard » 16 mei 2013, 23:31

Automaat.
Geen sportstoelen.

Zo.
Volgende...

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Roy RS » 17 mei 2013, 08:38

ik doe ook een last minute straatautosessie, mits droog!

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Robin Hartog » 17 mei 2013, 09:15

Petrolhead Tom schreef::whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Robin Hartog schreef:Hahahaha, die heb ik zelf wel Tom :lollerdelol:

*gaat op zoek naar budget BMW*

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Hoe durf je hier eigenlijk mee aan te komen. :kikker:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Knot » 17 mei 2013, 10:34

Doe de streetcar sessie wel mee, alleen ff mn account opzoeken, kon niet inloggen net.

Gebruikersavatar
Erminio
Berichten: 751
Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
Locatie: W-Town

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Erminio » 18 mei 2013, 11:31

Deelnemers
1. Peter Tunissen - BMW E36 325i - hele dag
2. Jurgen Rigterink - Caterham Roadsport - hele dag
3. Koen Bogaerts - BMW E36 325i - middag
4. Koen Bogaerts - BMW E36 325i - middag
5. Koen Bogaerts - Westfield - middag
6. L. de Nijs - Seat Ibiza - hele dag
7. L. de Nijs - Seat Ibiza - middag
8. Haiko Sehr - BMW 325i - ochtend
9. Traffic Control - Ferrari 360 Modena - hele dag
10. Traffic Control - Lamborghini Gallardo - hele dag
11. Dennis Nieuwenhuis - Zilhouette Z4 - hele dag
12. Niels Oldenburger - Peugeot 205 RFS - hele dag
13. Jan-Jaap van de Velde - Peugeot 205 RFS - hele dag
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Deelnemers straatauto's
1. AlexSTi - Subaru Impreza STi
2. Traffic Control - Ferrari 360 Modena
3. Traffic Control - Lamborghini Gallardo
4. Enrico - Subaru Impreza
5. Erminio - Seat Leon FR TDI
6. ProfZB - E36 M3
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Gebruikersavatar
JasperM
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:05
Locatie: Tussen Arnhem en Ede

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door JasperM » 21 mei 2013, 16:48

Na een tweetal keer wat rondjes mee te hebben gereden op CPZ heb ik afgelopen zondag ein-de-lijk voor het eerst zelf op CPZ gereden. (Vrijrijden, enkele sessie, sportklasse met instructeur, dus zelf maar enkele rondjes gereden.)

Nu zou ik super graag wat rondjes als passagier meerijden om het circuit goed te leren kennen. Het idee is namelijk dat, zodra mijn huidige auto verkocht is en er een goedkoop track-tooltje gekocht is (MX-5), ik meer zal deelnemen. Ik probeer nu dus alvast een kleine head start te krijgen door wat mee te rijden. :) Bovendien kan ik er geen genoeg van krijgen dus alleen de sfeer proeven is al heerlijk. :hungry:

Heb een Nikon D5200 fullHD camera met Manfrotto Superclamp voor op harness bar/rolkooi en heb een GoPro Hero 3 Black Edition met zuignap, dus als iemand beelden wil... Is dat in ieder geval alvast een tegenprestatie van mijn kant!

Dus als er iemand is die deze enthousiaste beginneling wat rondjes mee kan nemen, ben ik diegene eeuwig dankbaar. ;) Je hoeft niet mijn handje de hele dag of avond vast te houden hoor. :mrgreen:

Gebruikersavatar
ProfZB
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 dec 2012, 14:05
Locatie: Maasland

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door ProfZB » 21 mei 2013, 18:42

Je bent welkom bij mij en Erminio, mits mijn auto op tijd klaar is.
We doen voorlopig alleen straatauto's sessie, maar daar kan verandering in komen.

gr,
JasperM schreef:Na een tweetal keer wat rondjes mee te hebben gereden op CPZ heb ik afgelopen zondag ein-de-lijk voor het eerst zelf op CPZ gereden. (Vrijrijden, enkele sessie, sportklasse met instructeur, dus zelf maar enkele rondjes gereden.)

Nu zou ik super graag wat rondjes als passagier meerijden om het circuit goed te leren kennen. Het idee is namelijk dat, zodra mijn huidige auto verkocht is en er een goedkoop track-tooltje gekocht is (MX-5), ik meer zal deelnemen. Ik probeer nu dus alvast een kleine head start te krijgen door wat mee te rijden. :) Bovendien kan ik er geen genoeg van krijgen dus alleen de sfeer proeven is al heerlijk. :hungry:

Heb een Nikon D5200 fullHD camera met Manfrotto Superclamp voor op harness bar/rolkooi en heb een GoPro Hero 3 Black Edition met zuignap, dus als iemand beelden wil... Is dat in ieder geval alvast een tegenprestatie van mijn kant!

Dus als er iemand is die deze enthousiaste beginneling wat rondjes mee kan nemen, ben ik diegene eeuwig dankbaar. ;) Je hoeft niet mijn handje de hele dag of avond vast te houden hoor. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4046
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Spijkerhard » 21 mei 2013, 19:33

Als je wat pilletjes tegen zeeziekte meeneemt, kun je meestal ook wel een paar rondjes in de boot mee...
:angel:

Gebruikersavatar
JasperM
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:05
Locatie: Tussen Arnhem en Ede

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door JasperM » 21 mei 2013, 21:05

Twee c.q. drie compleet andere auto's en daarom juist zo leuk. :swinging:
Super aanbod alvast, van de partij ben ik zeker. :hosanna:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Knot » 21 mei 2013, 21:37

Mag met mij ook altijd een rondje mee hoor, alleen deze keer slechts in de trage streetcar sessie...

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4046
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Spijkerhard » 21 mei 2013, 21:45

Wordt dat de Z4 Rody?

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Knot » 21 mei 2013, 23:21

Geen idee nog, bij regen sowieso de E36 maar bij droog weer wil ik de Z4 wel een keer testen alleen vind ik het zo zonde van de banden en remmen, is fris spul, en je helpt het zo om zeep als je net wat te lang of te grof rijdt.

Gebruikersavatar
Joost
Berichten: 1987
Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Joost » 22 mei 2013, 09:18

Aanwezig voor de straatauto sessie:

- Banjo: Clio RS
- Joost: Clio RS

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11457
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Hielke » 22 mei 2013, 19:16

Knot schreef:Geen idee nog, bij regen sowieso de E36 maar bij droog weer wil ik de Z4 wel een keer testen alleen vind ik het zo zonde van de banden en remmen, is fris spul, en je helpt het zo om zeep als je net wat te lang of te grof rijdt.
Verslagje over de capaciteiten van de Vredesteins onder circuitomstandigheden zou wel leuk zijn.

Gebruikersavatar
Britt GTT
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 apr 2012, 12:05

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Britt GTT » 22 mei 2013, 19:44

Beste Peter,

Ik ben ook weer van de partij! Zie dat de avondsessie vervroegd is. ook prima!
Of het nu regent of niet - ik ga rijden! Heb in december 2012 en maart 2013 ook volop in de regen gereden, ook op een ijsbaan ...hahaha.

Eens droog lijkt mij ook wel lekker! Ben ik weer de enige dame :wink: En voor JasperM - die als beginner ook bij enkele rijders wil instappen. Je kan ook met mijn Impreza eens meerijden, 4x4 eens wat anders...

Groetjes, Brigitte

Gebruikersavatar
JasperM
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:05
Locatie: Tussen Arnhem en Ede

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door JasperM » 23 mei 2013, 00:03

@Knot en Brigitte: Gaaf! Thanks beide! Heb altijd al een zwak voor zowel BMW als Subaru gehad. Nu nog een handige manier vinden waardoor ik jullie allemaal ook kan vinden die dag. :mrgreen:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Knot » 23 mei 2013, 08:45

Ik ben er pas om 15:00 om te rijden, kale gek in een zwarte E36 328i sedan, moet te vinden zijn.

Gebruikersavatar
Britt GTT
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 apr 2012, 12:05

Re: [04-06-2013] DF @ Zandvoort deel XXIV

Bericht door Britt GTT » 23 mei 2013, 10:23

Om mij te vinden; waarschijnlijk enige dame, blond. Impreza champage met zwarte motorkap. Roze sleepogen en sticker Fine Line Imports.

Zal het weekend eens kijken naar een passende foto.... :foto: (zie ook mijn (kleine) forum afbeelding)

Groetjes, Brigitte

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast