Kijk en geniet

http://planet.nl/~hille501/gummen/knetterhard.wmv
LevensgevaarlijkFloris schreef:Kan me nog een mooi treintje afgelopen zomer door het Limburgse land herinneren waarin een niet nader te noemen BMW rijder uit Best en ik met een duitse taxi, een GTA- rijder wilde bijhouden c.q. voorbij gaan. Zag toen 2X 120 op de klok staan, dat moet dus beter kunnen mannen, zeker als je dan ook nog gefilmt wordt.
Floris schreef:Geinig filmpje, maar die snelheden kunnen natuurlijk veel beter voor gummers aka DF'ers.
Kan me nog een mooi treintje afgelopen zomer door het Limburgse land herinneren waarin een niet nader te noemen BMW rijder uit Best en ik met een duitse taxi, een GTA- rijder wilde bijhouden c.q. voorbij gaan. Zag toen 2X 120 op de klok staan, dat moet dus beter kunnen mannen, zeker als je dan ook nog gefilmt wordt.
Eh, tja. Ik probeer mijn voorsprong met de auto altijd tot 0.03 seconden te beperken. Dan vreet de tegenpartij zijn stuur doorgaans zowat op van frustratie. HÈ, HIELKE??!!Marc trok jij nou vol weg bij die pauper A3 ? Zoja valt toch wat tegen die gechipte 330d