Startersfunctie (of eventueel stageplek) gezocht!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom Verhaaf

Startersfunctie (of eventueel stageplek) gezocht!

Bericht door Tom Verhaaf » 28 dec 2012, 13:48

Onlangs heb ik mijn master Business Administration (Marketing Management en Marketing Research) aan de Rijksuniversiteit Groningen afgerond. Tijd om echt aan de slag te gaan dus! Daarom ben ik momenteel op zoek naar een uitdagende startersfunctie of stageplek waar ik me verder kan ontwikkelen (regio Den Haag).

Omdat er hier genoeg leden zitten met een uiteenlopende achtergrond leek het me wel een goed idee om een beroep te doen op het DF gevoel en hier ook maar even een oproep te plaatsen. :wink:

Dus mocht iemand iets weten, stuur dan even een PM of reageer in dit draadje! :thumbup:

Erik dB

Re: Startersfunctie (of eventueel stageplek) gezocht!

Bericht door Erik dB » 28 dec 2012, 14:14

Wat zoek je? Welke richting, interesse, etc? Voorbeelden van functies die je wel wat lijken? En waarom lijken die je wat?

Vragen, vragen :-)

Xave30

Bericht door Xave30 » 28 dec 2012, 15:08

Van harte Tom!!! :thumbup:

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 28 dec 2012, 15:23

Thanks Xavier :thnx:

@Erik
Mijn voorkeur gaat uit richting de online marketing (SEO/SEA). Wat me hier in aanspreekt is de combinatie van het analytische werk en de toepassing van de resultaten hiervan. Ook lijkt het me een leuke manier om met veel verschillende klanten, en hun branches, in contact te komen. Verder lijkt de online marketing me een gebied waar veel toekomstperspectief in zit.

ADV

Bericht door ADV » 28 dec 2012, 17:45

Congrats :)

Als je echt online marketing in wilt heb ik wel wat ingangen voor je (werk momenteel nog bij Universal XS) en heb dus aardig wat connecties in die branche. In Den Haag echter weinig, mocht je wel in Groningen of bijv. Amsterdam aan de bak willen dan kan ik je wel een paar bedrijven aanraden...

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 28 dec 2012, 18:03

Ik ben net anderhalve maand geleden uit Groningen vertrokken. :mrgreen:
Amsterdam zou geen probleem zijn qua reistijd, dus als je ergens mee zou kunnen helpen zou dat super zijn!

Plaats reactie