Om vast in het nieuwe trackday seizoen te komen

Dat was ook mijn eerste gedachte.Emiel schreef:Zal ik dan maar zeiken : Lekker veel ruimte als het misgaat.
De eerste stevige filtering is al met de prijs gedaan.Knot schreef:Dan blijven tenminste de serieuze deelnemers over, geen halve playstation types...
Zit iedereen overal te bitchen dat er op zoveel circuits te veel run-off is, is er weinig run-off lopen ze weer te bitchen dat het te weinig is. Net een stel wijven joh.Emiel schreef:Zal ik dan maar zeiken : Lekker veel ruimte als het misgaat.
Dat was ook hun opzet: een kleine Nürburgring. Vandaar ook dat er hoogteverschillen, blinde bochten en kleine uitloopzones zijn.smiley schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte.
Ring 2.0
Zal ook maar een zeikerd zijn maar als er voldoende ruimte is om ruime uitloopstroken te plaatsen, snap ik niet waarom het niet gedaan is. Om de Ring na te bootsen heeft niks te maken om de vangrails dicht langs de baan te plaatsen. Gaat toch om de baan zelf, of niet? Snap ook niet waarom je een Ring wil kopiëren. Dan ga je toch naar de 'echte' Ring....Emiel schreef:Zal ik dan maar zeiken : Lekker veel ruimte als het misgaat.
En een stilstaande bus na een blinde bocht.Snipe schreef:Dat was ook hun opzet: een kleine Nürburgring. Vandaar ook dat er hoogteverschillen, blinde bochten en kleine uitloopzones zijn.smiley schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte.
Ring 2.0
Zo denk ik er ook over.Tristan schreef:Zal ook maar een zeikerd zijn maar als er voldoende ruimte is om ruime uitloopstroken te plaatsen, snap ik niet waarom het niet gedaan is. Om de Ring na te bootsen heeft niks te maken om de vangrails dicht langs de baan te plaatsen. Gaat toch om de baan zelf, of niet? Snap ook niet waarom je een Ring wil kopiëren. Dan ga je toch naar de 'echte' Ring....Emiel schreef:Zal ik dan maar zeiken : Lekker veel ruimte als het misgaat.
Voor de rest een leuke, uitdagende baan met leuke hoogteverschillen.
Gebruikers op dit forum: bleu_dust, Bokkepoot, krentenbol en 14 gasten