Peter Tunissen schreef:Goedkoop zal het vast wel zijn, maarrrr.....
J
Jij koopt die auto, rijdt vrolijk naar huis, iedere boerenlul bij zo'n veiling kan zien wie de hoogste bieder op een bepaalde auto is en twee weken later staat er een lege plek op je oprit en heeft mijnheer Borgtocht zijn auto weer terug, evt. voor het gemak met een nieuw chassisnummer en kenteken.
Dat was jaren geleden zo, dat je via de biedingslijst kon zien wie het hoogste bod had. Echter kunnen criminelen via "vriendjes"wel weer (aan de hand van het kenteken) wel aan het adres van de bezitter komen. Daarbij vraag ik me wel af of die bewuste crimineel die moeite wil doen om op die manier zijn auto terug te krijgen.
Heb in het verleden nogal eens de domeinen bezocht en de gangbare modellen (ca. 10-15K euro) gaan niet goedkoop weg. Op sommige kavels is BTW verschuldigd en er komt altijd 15 % opgeld bij. Bij dure auto's kan je wel eens een mazzeltje hebben. Er ging toen een Viper RT/10 met 2500KM weg voor Hfl 105.000,=
Maar zoals Hans al zij, als er te laag wordt geboden, wordt er niet gegund. Had zelf ooit eens op een Lambo Diablo Koenig specials € 62.000,= geboden, ik weet niet of ik het hoogste bod had, maar hij werd niet gegund.