Ik zal wel aftrappen. FWD is kut! Turbo's zijn kut, de wielen op een M135i zijn kut, de m135i is kut. VAG is kut.
De pagani Huayra Cabrio is geniaal!

Downforce Hans schreef:Ik heb een probleem in de keuken dat steeds de halogeen lampjes sneuvelen.
Iemand een idee hoe dat kan?
Soms na drie weken gaat de eerste al kapot en dan langzaam worden het er steeds meer die de geest geven en er zitten er 18 van die krengen in.....
Ik heb ff teveel friet op om te rellen.....................maar de avond is nog lang en mijn eten is al wat aan het zakken.........Rebel schreef:Downforce Hans schreef:Ik heb een probleem in de keuken dat steeds de halogeen lampjes sneuvelen.
Iemand een idee hoe dat kan?
Soms na drie weken gaat de eerste al kapot en dan langzaam worden het er steeds meer die de geest geven en er zitten er 18 van die krengen in.....
Ik denk als Hans zijn frietjes op heeft, en daarna z'n 18 lampjes heeft vervangen, dat hij vast nog wel even komt rellen vanavond.....
plasti?Shakes schreef:Ik ben gisterochtend naar Lelystad gereden....via Almere. Sindsdien zit ik in een dip
JP schreef:Weet je wat kut is......
X-hamster kijken op je Ipad......
Precies, ze moeten gewoon alle BMW's zonder wielen afleveren.Petrolhead Tom schreef:wielen op een M135i zijn kut
En een stuk veiliger met al die idioten die denken dat ze kunnen rijden omdat ze rwd hebbenwjn schreef:Precies, ze moeten gewoon alle BMW's zonder wielen afleveren.Petrolhead Tom schreef:wielen op een M135i zijn kut
Wordt het tenminste rustig op de weg