Arthur schreef:Die bandenboer heeft die sleutel niet lees ik.
? Nee, de dief heeft die sleutel.
Auto weg, sleutel weg. Het is onduidelijk hoe die dief aan de sleutel kwam. Lang verhaal kort maken: dief, contact omdraaien en wegrijden. Misschien wel kans gegrepen tijdens lunch. Misschien sleutel van een tafeltje gejad - dus een insluiperd - en toen in de Porsie gekropen, en weggereden. Alles kan. Er is geen inbraakschade of wat.
@Allen, ik vraag mij af om mijn auto daarvoor verzekerd is. Dat denk ik zo maar niet. Nou heb ik wel zo'n trackingsysteem in de Porsie, maar goed. Misschien is ie dan verzekerd. ff 300 pagina's kleine lettertjes doorworstelen ...
@Ilja, die bandenboer is mi. inderdaad aansprakelijk. Maar goed, die heeft geen pakweg 100K liggen

, geen geld, weet ik het. Ookal is die schuldig, dus juridisch zoals TOm zegt, is het allemaal wel rond te krijgen maar de bandenboer heeft uiteindelijk de centen toch niet ... etc. Kijk, als je auto nou op deze manier bij een Porsie dealer wordt gejad, weet je, dat je die centen bij Porsie wel terugkrijgt via rechter etc. Maar bij dit soort lokale bandenboertjes ...