Ik ben net nieuw hier dus zal het waarschijnlijk wel weer in het verkeerde topic hebben geplaatst, maar ik ben dus op zoek naar een leuke auto. Zelf ben ik helemaal weg van driften en dus de jappieauto's zoals de 200SX, S14, S15, maar ook EVO VIII, E30 enz.
Ik wil dus een auto aanschaffen, in de buurt van de driftwereld. Deze auto wil ik gaan 's avonds en in de weekenden gaan gebruiken en eventueel in de toekomst mee gaan leren driften. (Studenten OV = gratis reizen) Nog niet te veel vermogen op papier, want ik ben nog ''beginnend bestuurder'' dus dat eindigt met dure verzekering. Dit is wel duidelijk per auto verschillend ben ik achter gekomen.

Nu ben ik al een tijd op zoek en aan het vergelijken, en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik tot mijn grote verdriet nog iets van 1,5 jaar moet wachten voordat ik een Silvia of 200SX zou kunnen kopen, vanwege school.

De E30 daarin tegen, is ook een lekkere drfitbak en is in aanschaf vele malen goedkoper(ook vanwege de ouderdom) en met de verzekering scheelt dat zeker €50,- p.m.

Tot zo ver heb ik dus een mooie BMW E30 gezien. Gegevens van de auto:
BMW 3-Serie - Sedan 4 deurs, In eerste opzicht lijkt deze goed onderhouden door de autoliefhebber.
Motor: M50-B25, 2,5 L, 6 cilinder, 24 kleppen, in lijn. --> 192 PK / 141 KW. (motor ziet er op foto erg strak en netjes onderhouden uit)
Nog wat verdere info (niet alle) :
- luxe boord computer
- AC schnitzer middendemper
- 4 nieuwe banden
- Brock B1 velgen
- M-tech2 pakket rond om.
- voor en achter remschijven
- stalen remleidingen
- rond om geperforeerde Zimmerman remschijven
- H&R sport set verlaging (schokbrekers met veren)
- xenon verlichting
Ik hoop dat dit al aardig wat informatie is, maar ik zou graag jullie mening willen weten of dit misschien iets voor mij zou zijn, of als jullie andere opties en of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag!
Alvast bedankt!
Nico