Nu heb ik 1.5 jaar geleden heen en weer berichten gestuurd met Wolfgang over de Hypermotard en nadat ik zelf op een Hypermotard had gereden was ik direct verkocht. Daarna ook nog eens een supermotard racedag gedaan bij Marcel van Drunen en toen wist ik het zeker: Er moest voor op de straat zoiets gaan komen. Toentertijd heb ik echter voor de Speed Triple gekozen, dit omdat het toch even wat makkelijker was met de lange ritjes die ik vaak samen met mijn vriendin achterop maak. Nu hebben we echter al een tijdje een V-Strom staan waar we dat soort ritten (en vakanties) mee maken, dus nu maakte het niet zoveel uit waarvoor ik zou kiezen.
Ik had in mijn hoofd om weer een Street Triple te gaan kopen, totdat mijn vriendin over de Hypermotard begon. "O ja, die was wel erg tof!". Sindsdien eens gaan rondneuzen en ik was nu een hele mooie tegen gekomen met 5000km op de teller. Ook nog eens een "S" model.
Vanochtend vroeg dus maar vanuit de kop van Noord Holland op de motor gestapt en 2,5 uur later was ik bij de motorzaak waar de Hypermotard stond. Na weer een beetje op temperatuur te zijn gekomen heb ik een proefritje gemaakt en besloten om het om te gaan ruilen (omgeruild ja, niet ingeruild

Thuis aangekomen de HM eerst in de schuur gezet om vervolgens heerlijk te douchen. Daarna de HM gewassen en even fotootjes gemaakt. Helaas heb ik niet mijn camera thuis liggen, dus het zijn even simpele telefoon fotootjes geworden.
Foto's:
Jaja, het is er echt eentje

Geef mij dit jaar aub nog een aantal mooie dagen