Heb nu 2 auto's. Een asfaltverschroeiende Suzuki Alto van 2010 voor de vrouw en zelf dus m'n Golf GTI. Begin volgend jaar heb ik die laatste 3 jaar dus dan wordt het weer tijd voor wat anders. Momenteel denk ik dat het een nieuwe Golf 7 GTI wordt, met DSG deze keer dan. Mooie daily en het blijft een mooie mix tussen comfort en sportiviteit. En relatief betaalbaar, ook qua bijtelling.
Zou echter wel eens wat andere dingen willen doen, zoals wat driften maar ook een DF trackday lijkt me erg leuk. De enige circuitkilometers die ik nu maak zijn op 2 wielen (heb nog een Honda circuitmotor) maar wil ook wel wat meer met 4 wielen doen. Met de Golf lijkt me dat niks, trackdays.
Misschien moet ik volgend jaar gewoon een hobby-auto erbij kopen. Hoeft geen volbloed racer te zijn maar wel sportief natuurlijk. Verder altijd FWD auto's gehad dus nu tijd voor RWD, wellicht een sper en een beetje vermogen. Met kenteken gewoon, heb geen trailers ed. ter beschikking. Budget? Tja, bijv. ergens rond de 10k? Zal er door een druk leven niet heel veel kilometers per jaar in maken dus geen zin om er erg veel aan uit te geven. Wil weer wat vaker een big smile hebben onder het sturen zeg maar, dat idee.

Denk eens mee, wat zou leuk zijn? E36 BMW heb ik niet zoveel mee zeg ik er gelijk bij.