Vroemdag 2012
- Roy RS
Vroemdag 2012
Gaan er nog mensen van hier naar de Vroemdag op Zolder volgende week? Hopelijk goed weer!
-
Re: Vroemdag 2012
Zit er wel sterk aan te denken, nadeel is ik kom om 6 uur sochtends aan vanuit kuwait op schiphol, dan auto inladen, aanhanger nog zien te regelen etc.... we gaan het zien 

- Roy RS
het is op voorinschrijving, dus ik vermoed dat je kunt stoppen met denken, wat ik ervan begreep zit het al maanden vol...
-
sinds wanneer is vrijrijden.nl voorinschrijving? of bedoelde je dat niet met vroemdag? (wist niet dat er een organisatie is die zo heet)
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ben daar niet bij, a.s. weekend is de Herfstrit er weer! Daar heb ik echt mega zin in!
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Yep , aanwezig met de STI , voor de 12e of 13e keer.
Gr. Alex.

Gr. Alex.
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Maanden vol is een groot woord, maar inschrijven is inderdaad niet meer mogelijk.Roy RS schreef:het is op voorinschrijving, dus ik vermoed dat je kunt stoppen met denken, wat ik ervan begreep zit het al maanden vol...
Definitieve deelnemerslijst is al verstuurd.
Ben er zelf trouwens ook bij

Vroemdag is een dag dat je met gehandicapte kinderen over het circuit rijd.Jeroen K. schreef:sinds wanneer is vrijrijden.nl voorinschrijving? of bedoelde je dat niet met vroemdag? (wist niet dat er een organisatie is die zo heet)
Dit om ze allemaal een onvergetelijke dag te bezorgen.
Komen een 1000 kinderen naartoe en er rijden 220 auto's voor ze
- Roy RS
Maanden vol is een groot woord, maar inschrijven is inderdaad niet meer mogelijk.Ferdi Gielen schreef:Roy RS schreef:het is op voorinschrijving, dus ik vermoed dat je kunt stoppen met denken, wat ik ervan begreep zit het al maanden vol...

dan zie ik je daar! Ik schrijf me al jaren via Remmelracing in en ik weet nog dat ik daar toen lastig tussen kwam omdat die een bepaald aantal inschrijfplaatsen heeft en elk jaar komen dezelfde mensen veelal terug waardoor het bij voorbaat al vol zit. Hoe dan ook, het is iig vol en ik heb er zin in.
-
Ik ben er ook weer bij,
Inmiddels ook al weer de 6e keer ofzo,
Om mijn wagen wat makkelijker te herkennen heb ik op mijn witte 205 rallye een matzwarte motorkap gemonteerd anders wordt ik verward met ferdy haha :bro:
Mvg dennis
Om mijn wagen wat makkelijker te herkennen heb ik op mijn witte 205 rallye een matzwarte motorkap gemonteerd anders wordt ik verward met ferdy haha :bro:
Mvg dennis
- Roy RS
Dennis Orgers schreef:Ik ben er ook weer bij,
Mvg dennis
ik ben herkenbaar aan mijn goude Lorenzo Chupa Chupps helm! misschien herken je de auto ook wel zonder helm
- Ferdi
In welke groep sta ingedeeld? Dennis en ik staan in groep BRoy RS schreef:Maanden vol is een groot woord, maar inschrijven is inderdaad niet meer mogelijk.Ferdi Gielen schreef:Roy RS schreef:het is op voorinschrijving, dus ik vermoed dat je kunt stoppen met denken, wat ik ervan begreep zit het al maanden vol...
dan zie ik je daar! Ik schrijf me al jaren via Remmelracing in en ik weet nog dat ik daar toen lastig tussen kwam omdat die een bepaald aantal inschrijfplaatsen heeft en elk jaar komen dezelfde mensen veelal terug waardoor het bij voorbaat al vol zit. Hoe dan ook, het is iig vol en ik heb er zin in.
Die van mij is iets breder en ik heb Morettes heDennis Orgers schreef:Ik ben er ook weer bij,
Mvg dennis

Heb er sowieso ook erg veel zin in
- Ferdi
Weersvoorspelling: 18 graden, zonnig en droog 
Ideaal weer dus om er een hele mooie dag van te maken

Ideaal weer dus om er een hele mooie dag van te maken
- 911-lover
Vroemdag was super dit jaar .
Niet alleen het mooie weer , maar ook de andere aanpak en strengere regels hebben geholpen .
De eerste keer in de 20 jaar dat ik meedoe is deze editie schadevrij gebleven .
Mijn fotootjes vinden jullie HIER
Niet alleen het mooie weer , maar ook de andere aanpak en strengere regels hebben geholpen .
- Downforce Hans
Wat zijn die nieuwe regels dan?
- Roy RS
Volgens mij was hij niet helemaal schadevrij, ik had een WRX achter me met linksvoor een schade én ik heb een achterlampkapje verloren onderweg...10 pond schade!911-lover schreef:Vroemdag was super dit jaar .
Ik vond het ook top! De Atom is een geweldige auto om op dit circuit te rijden! De kinderen hadden lots of fun en ik ook!
Andere aanpak en regels heb ik niks van meegekregen...dus ik vrees dat ik me ook niet aan die regels gehouden heb. Ik had je nog even gesproken en de foto's reeds gedownload, leuk!
- GTRene
wat is dit dan? Ginetta of Puma ofzo?

trouwens deze peug is ook wel dik>>

trouwens deze peug is ook wel dik>>
- Roy RS
is zo'n Maxi geloof ik, ding klonk en ging erg goed!
-
ahh, ok nooit van gehoord, en omdat men altijd zo negatief over vrijrijden is dacht ik dat ze daar naar refereerden...Ferdi Gielen schreef:Vroemdag is een dag dat je met gehandicapte kinderen over het circuit rijd.Jeroen K. schreef:sinds wanneer is vrijrijden.nl voorinschrijving? of bedoelde je dat niet met vroemdag? (wist niet dat er een organisatie is die zo heet)
Dit om ze allemaal een onvergetelijke dag te bezorgen.
Komen een 1000 kinderen naartoe en er rijden 220 auto's voor ze
- SvB
Zit net even wat foto's te bekijken en zie dat "mijn" oude Peugeot 309 GTI nog steeds "Alive and Kicking" is.
Wel geinig ding, begin 2007 voor het behalen van mijn racelicentie de auto even gauw "circuitklaar" gemaakt.
De GTI had ik gekocht zonder APK en ik was voornemens om de auto na het behalen van m'n licentie te dumpen.
Auto was heel leuk om te rijden, bij het gas liften voor de bocht overstuur in de gloria.
Dit werd ook opgemerkt door de examinatoren en ik kreeg dan ook met een glimlach mijn EU-licentie overhandigd.
Bij thuiskomst gelijk doorgereden naar een APK keurstation en met een nieuwe APK de auto te koop gezet.
De auto werd zaterdags gekocht door een Fries die hier nu bekend is als TurboFries, over een kleine wereld gesproken.
Turbofries heeft dat ding ook geregeld mishandeld op Assen en groot is dus mijn verbazing dat de GTI nog steeds rond rijdt.
Youtube filmpje van Turbofries

Wel geinig ding, begin 2007 voor het behalen van mijn racelicentie de auto even gauw "circuitklaar" gemaakt.
De GTI had ik gekocht zonder APK en ik was voornemens om de auto na het behalen van m'n licentie te dumpen.
Auto was heel leuk om te rijden, bij het gas liften voor de bocht overstuur in de gloria.
Dit werd ook opgemerkt door de examinatoren en ik kreeg dan ook met een glimlach mijn EU-licentie overhandigd.
Bij thuiskomst gelijk doorgereden naar een APK keurstation en met een nieuwe APK de auto te koop gezet.
De auto werd zaterdags gekocht door een Fries die hier nu bekend is als TurboFries, over een kleine wereld gesproken.
Turbofries heeft dat ding ook geregeld mishandeld op Assen en groot is dus mijn verbazing dat de GTI nog steeds rond rijdt.
Youtube filmpje van Turbofries

-
Grappig, in diezelfde bocht brak bij mijn crx ook het kontje uit, echter ben ik niet van het gas gegaan. Gelukkig maar 

- 911-lover
Dat was een grijze met een kapotte Morette koplamp .Roy RS schreef:Volgens mij was hij niet helemaal schadevrij, ik had een WRX achter me met linksvoor een schade én ik heb een achterlampkapje verloren onderweg...10 pond schade!!
die kwam zo 's morgens al aan en is dus niet op de dag zelf gebeurd

En als je je niet aan de strengere regels had gehouden had je wel een zwarte vlag gehad .
dus teken dat ook jij fatsoenlijk gereden hebt .
Als je al zo lang meerijdt als ik (20 jaar) kon je duidelijk een verschil merken .
Er werd veel meer gentlemendriving gedaan en er waren geen (of bijna geen) cowboys meer .
Ook dat groep A achter de pits moest staan en B aan de chicane was organisatorisch een goede zet .
zo waren er geen problemen met af en aanrijden wat steeds voor ellenlange files zorgde .
- 911-lover
In elk geval iets dat technische problemen had .GTRene schreef:wat is dit dan? Ginetta of Puma ofzo?
Hij heeft welgeteld 's morgens één halve ronde gereden en stond dan in panne voor de hospitaalbocht .
Na afslepen heeft die de rest van de dag op de trailer kunnen staan .
- GTRene
oh...das wel balen zoiets.
denk dat het een kit-kar is, lijkt wat op een Ginetta doch is het denk niet...
kom niet op de naam van die kit-kar, is al wat ouder (just like me)
edit...tis een GTM Coupe zie>>
http://www.flickr.com/photos/45676495@N05/6979730747/
denk dat het een kit-kar is, lijkt wat op een Ginetta doch is het denk niet...
kom niet op de naam van die kit-kar, is al wat ouder (just like me)
edit...tis een GTM Coupe zie>>
http://www.flickr.com/photos/45676495@N05/6979730747/
- GTRene
deze heeft zelfs de cortina lights