Ik kom uit Drenthe, 26jaren tel ik en leef gelukkig met mijn vriendin.

Ik wordt actiever in de autosport, en mijn CRX wordt steeds een stapje verder opgebouwd.
Ik heb een CRX, originele VTEC, maar deze hebben we voorzien van B18C motor, de japanse Integra type-R motor. Op de testbank heeft deze vorige keer 205pk, 192nm bewezen. De weegbrug gaf 960kg aan met 2/3tank, geen interieur, halve gelaste kooi (work in progress) en zware Recaro stoelen.
om de grillige lijn bovenin wat strakker te krijgen heb ik het originele spruitstuk inmiddels vervangen.
Heb ervaring op Assen, Zandvoort en de Nurburgring, en gister voor het eerst wimedo slalom gedaan op het midlands circuit in Lelystad. Ik ben erg competitief tegenover mezelf en wil ook graag mijzelf en de auto verbeteren, niet met vermogen, maar in onderstel en lijnen rijden. Zowel Zandvoort als Assen is mijn PR in de 2.07.
Setup van de auto in grote lijnen; roestvrije crx body (origineel & onaangetast), B18C motor, korte versnellingsbak met platen differentieel, ECtune manegement systeem, custom spec AST suspension. S2000 300mm remschijven met dubbelzuigerige Honda Legend klauwen met Ferodo DS3000, achter upgrade kit 286mm. 15" TeamDynamics pro race 1.2 met toyo R1R.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen waarderen, en ik wat van jullie kan leren

Tevens ook inzetbaar als pitspoes