Ik ben De slager (Michel) en zoals mijn nickname al verraad............ik ben slager van beroep

Naast mijn eigen slagerij stop ik veel tijd (en geld) in mijn hobby, leuke Duitse (snellere) auto`s.
De autoliefde is er bij mij met de paplepel ingegoten door mijn helaas te vroeg overleden vader. Als klein jochie hielp ik pa altijd mee met wassen en het uitzoeken van nieuwe bolides

Folders verzamelen was ik kampioen in, de garages konden mij in de wijde omtrek allemaal...
Zodra ik mijn rijbewijs had heb ik al de nodige leuke auto`s in bezit gehad. Even een kleine opsomming van 21 jaar autorijden:
*Opel Kadett 2.0 gsi 16V
*Ford Siërra XR/4i
*BMW E28 528i (total loss gereden)
*BMW E23 745i
*Opel Omega 2.0i lpi (ivm kilometers maken)
*Chrysler Le Baron 2.5 Turbo Convertible (dramabak)
*Mercedes Benz 190 2.5 16V
*Honda Accoord Coupé 2.0i lpi (ivm kilometers maken)
*BMW E34 535i
*Peugeot 205 Gti 1.9
*BMW E36 325i Coupé (geheel M3 uitgevoerd)
*BMW E34 540i sedan (mee in de Autoweek gestaan)
*BMW E24 635csi (10 jaar in bezit gehad)
*BMW E34 540i H6 Touring (mee in Autoweek gestaan)
*BMW E36 M3 Cabriolet
*Jeep Grand Cherokee 5.9i
*BMW E53 X5 4.4i
*Mercedes Benz SL500 R129 MOPF II (nog in bezit)
*Audi RS6 Avant Abt getuned (nog in bezit)
Sommige auto`s heb ik zo kort in bezit gehad dat ik ze niet vermeld...

Mijn voorliefde is BMW, maar omdat BMW gewoon niet even heeft wat ik nu in een auto zoek met mijn budget ga ik, met volle tevredenheid, momenteel even vreemd met Mercedes Benz en Audi

Al zeg ik het zelf:
Ik heb een neus voor mooie en goede auto`s.
Ook mijn huidige rides zijn om door een ringetje heen te halen, zowel technisch als optisch. Ik ben een echte muggenzifter, hahaha.
Ik hoop hier info te vergaren en uit te wisselen met liefhebbers en jullie zullen mij zeker een keer tegenkomen op een trackday of meeting met mijn Audi RS6 bommetje.
Ik zal morgen even wat plaatjes posten