Eerste weekje van de vakantie zit er al weer bijna op. Afgelopen week vertrokken met vrouwlief naar Oostenrijk. Twee nachten doorgebracht in Tirol (Lechaschau). Een volle dag gereist waarbij opviel dat het gemiddelde kruistempo dat ik aanhield in Duitsland zo'n 20 km lager lag dan dat van mijn vrouw die gewoon continue ergens tussen de 200-220 aantikte op de autobahn. Heerlijke reisauto zo'n 130i.
Tweede dag in Oostenrijk genoten van de natuur en bergmeertjes. Erg mooi. Dag erna vertrokken naar Levico Therme, in de dolomieten / italie. Daar zitten we tot morgen. Hotel is een erg mooi oud statig gebouw in een park met alle wellness faciliteiten die je maar kunt wensen. Dus eerste paar dagen lekker uitgerust, beetje rondgelopen, gefietst en de auto laten staan.
Maar gisteren en vandaag toch maar de bergen ingedoken. Ik kon de Dolomieten nog niet maar wat gaaf is dat zeg. Slingerweggetjes die aan rotswanden vastgelijmd lijken, stijl omhoog en net breed genoeg voor twee auto's om elkaar stapvoets te passeren. Zooooo gaaf. Allemaal 2e en 3e versnelling werk waarbij de 6 cylinder het van plezier uitschreewt om alle kilo's naar boven te slepen. Diep van onderen bij 1500-2000 rpm tot bovenin bij de redline. Erg mooi, vooral ook om eens met de motorfiets te doen. Gisteren de sp76 en ss50 gedaan, vandaag de sp12 en sp11. Kijk op google maps, echt prachtige hillclimb's.

En ondertussen natuurlijk aan de cultuur gedacht, kasteeltje bezocht en het innerlijke verzorgd (panini, espresso).
Morgen door naar Garda en een dagje Venitie staat zeker ook nog op de planning. Huilen zal ie dat 6-in-lijn blok...
Mark.