Ik ben NU de foto's aan het uitzoeken...
Mark.
Volgens mij heeft Fernando wat contrast toegevoegd in zijn versie...Jeroen K. schreef:ik zie het verschil niet hoor fernando met mark zijn foto?
verder wel mooie foto's! E46 M3 blijft gewoon uber!
Tuurlijk, stuur maar even een pm met je mailadres...Oof schreef:Zou ik die weer in groot formaat mogen hebben?
Lijkt me een mooie iPad achtergrond.
Dat laatste niet, heb er een csl diffuser opgezet.InjectTheVenom schreef:CSL achterklep en hij heeft de rechter uitlaat of wat opgepoetst of gekopieerd van links.
Te hoog op zijn poten, te grote wielen? Ik krijg er ook geen hebben gevoel van en dat kan ik best wel hebben met de E46 M3 op foto's. Denk toch dat ik voor origineel 18 inch ga of in ieder geval geen csl's. Beetje uitgekauwd. Tot zover mijn "negatieve" bijdrage als toevoeging op ArthurArthur schreef:Mag ik (Ja, Mart) ook zeggen dat ik het er wat nep uit vind zien? Of onecht, weet niet precies hoe te zeggen. Geen foto maar een plaatje lijkt het wel? En ja, da's de auto ook wel...
Te hoog op zijn poten. Zeker geen te grote wielen. CSL velgen zijn gewoon gemaakt voor een e46 M3. Je ziet ze wel vaak, maar geheel terecht.Ruben schreef:Te hoog op zijn poten, te grote wielen? Ik krijg er ook geen hebben gevoel van en dat kan ik best wel hebben met de E46 M3 op foto's. Denk toch dat ik voor origineel 18 inch ga of in ieder geval geen csl's. Beetje uitgekauwd. Tot zover mijn "negatieve" bijdrage als toevoeging op ArthurArthur schreef:Mag ik (Ja, Mart) ook zeggen dat ik het er wat nep uit vind zien? Of onecht, weet niet precies hoe te zeggen. Geen foto maar een plaatje lijkt het wel? En ja, da's de auto ook wel...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], MHJVS en 14 gasten