Amsterdamse agent zit slapend te flitsen
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... litsen.xml

allen schreef:Wat is je definitie van rijk?
Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging
Liever deze mensen die nog "werken" voor een habbekrats, dan diegene die voor €100 minder in de maand hun handje ophouden en thuis zitten.Luco schreef:Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging
Helemaal mee eens.JP schreef:Liever deze mensen die nog "werken" voor een habbekrats, dan diegene die voor €100 minder in de maand hun handje ophouden en thuis zitten.Luco schreef:Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging
Er stonden meer foto's online, ook vanaf de andere kant van de auto genomen.Arthur schreef:En hij heeft z'n ogen gewoon open en begint net te gapen, gewoon ongelukkige foto
Links om of rechtsom betalen we het toch plus dat we nog eens extra mogen betalen als je er te hard langs rijdt.JP schreef:Liever deze mensen die nog "werken" voor een habbekrats, dan diegene die voor €100 minder in de maand hun handje ophouden en thuis zitten.Luco schreef:Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging
Tom schreef:Er stonden meer foto's online, ook vanaf de andere kant van de auto genomen.Arthur schreef:En hij heeft z'n ogen gewoon open en begint net te gapen, gewoon ongelukkige foto
Ik vind het trouwens niet kunnen. Zelfs al is het een slaapverwekkende baan of heb je een zwaar weekend gehad, je hoort gewoon wakker te blijven. Bij ons op de zaak een keer een stagiaire gehad die zat te pitten... dat was ook exit voor hem... slapen doe je maar mooi thuis.
Goed punt Arthur, dat van de roosters. Bij mij in de studieklas zitten twee gasten die agent zijn, als ik hoor hoe die hun studie moeten combineren met hun rooster, ben ik bepaald niet jaloers op ze...dat gaat echt nergens over.Arthur schreef:Toch vind ik dat we wel weer allemaal vroom zijn hoor. Wat moet deze beste man doen? Flitser staat voor de auto en doet het werk voor hem. Okay, hij zal moeten controleren of het allemaal naar behoren werkt en of ze dat ding niet weg jatten. In principe kan 'ie wel weggaan. Maar je staat er een aantal uren, wordt wat warm in de auto, je hebt net een broodje gegeten, flitser werkt nog steeds en je oogleden vallen dicht... Ik kan er niet wakker van liggenZelf wel eens uren op dezelfde postitie gezeten met de ogen gericht op hetzelfde, statische, ding? Daarbij hebben agenten ongelooflijke k*troosters met dan weer eens een paar nachtdiensten om meteen daarna door te gaan de dagdienst in en ga zo maar verder. Geen vast patroon iig. Hoef je niet jaloers op te zijn. Ik heb wel enigszins begrip voor deze gast, al ken ik de achtergrond natuurlijk niet. Maar dat weten we geen van allen