Slapend rijk worden..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Slapend rijk worden..

Bericht door dvh » 06 aug 2012, 21:00

Afbeelding
Amsterdamse agent zit slapend te flitsen
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... litsen.xml

:thumbup: :clap:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Slapend rijk worden..

Bericht door romo » 06 aug 2012, 21:03

Het is ook zo`n zinneprikkelende, mentaal uitdagende, maatschappelijk verantwoorde baan......................

Dat tikt er geweldig in, als het nooit gedaan hebt kan je het niet snappen, gun de man een stief kwartiertje :bag:

allen

Bericht door allen » 06 aug 2012, 21:28

Wat is je definitie van rijk?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 06 aug 2012, 21:35

allen schreef:Wat is je definitie van rijk?

Lekker slapen en geen kopzorgen.................. :kikker:

allen

Bericht door allen » 06 aug 2012, 21:48

Tja, ik gok dat de agent door z'n geldzorgen van vermoeidheid in slaap is gevallen.

GTRene

Bericht door GTRene » 06 aug 2012, 22:26

leuke foto :TV kijken:

JP

Bericht door JP » 06 aug 2012, 22:37

Vinden we dit nu echt een schande dat die ambtenaar onder werktijd ligt te slapen, of zijn we gewoon jaloers......... :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 06 aug 2012, 22:39

Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging :wink:

Luco

Bericht door Luco » 06 aug 2012, 22:44

Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging :wink:
Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 aug 2012, 22:44

En hij heeft z'n ogen gewoon open en begint net te gapen, gewoon ongelukkige foto :)

JP

Bericht door JP » 06 aug 2012, 22:48

Luco schreef:
Niels schreef:Ach waarschijnlijk heeft ie z'n roeping wel gevonden. Zelf zoek ik iets meer uitdaging :wink:
Dat dacht hij waarschijnlijk ook aan het begin van zijn politiecarriere, maar al snel bleek 80% van zijn carriere te bestaan uit flitsen voor een armzalig loontje en denkt die FUCK IT.
Liever deze mensen die nog "werken" voor een habbekrats, dan diegene die voor €100 minder in de maand hun handje ophouden en thuis zitten.

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 06 aug 2012, 22:52

Werk is werk en daar moet je je voor inzetten, en dat is niet slapen :devil:

Luco

Bericht door Luco » 06 aug 2012, 22:56

JP schreef:
Luco schreef:
Liever deze mensen die nog "werken" voor een habbekrats, dan diegene die voor €100 minder in de maand hun handje ophouden en thuis zitten.
Helemaal mee eens.

Tom

Bericht door Tom » 07 aug 2012, 01:08

Arthur schreef:En hij heeft z'n ogen gewoon open en begint net te gapen, gewoon ongelukkige foto :)
Er stonden meer foto's online, ook vanaf de andere kant van de auto genomen.

Ik vind het trouwens niet kunnen. Zelfs al is het een slaapverwekkende baan of heb je een zwaar weekend gehad, je hoort gewoon wakker te blijven. Bij ons op de zaak een keer een stagiaire gehad die zat te pitten... dat was ook exit voor hem... slapen doe je maar mooi thuis.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 07 aug 2012, 08:21

JP schreef:
Luco schreef:
Links om of rechtsom betalen we het toch plus dat we nog eens extra mogen betalen als je er te hard langs rijdt.

Tja, misschien dan toch maar thuis laten zitten. Kan de beste man lekker uitslapen :lol:

Arthur

Bericht door Arthur » 07 aug 2012, 11:04

Bij ons is het geoorloofd :coffee: Min of meer...
Tom schreef:
Arthur schreef:En hij heeft z'n ogen gewoon open en begint net te gapen, gewoon ongelukkige foto :)
Er stonden meer foto's online, ook vanaf de andere kant van de auto genomen.

Ik vind het trouwens niet kunnen. Zelfs al is het een slaapverwekkende baan of heb je een zwaar weekend gehad, je hoort gewoon wakker te blijven. Bij ons op de zaak een keer een stagiaire gehad die zat te pitten... dat was ook exit voor hem... slapen doe je maar mooi thuis.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 07 aug 2012, 11:20

Misschien is hij de hele nacht wel in touw geweest om echte boeven te vangen. :)

Geert.

Bericht door Geert. » 07 aug 2012, 11:39

Ik zeg dat mobiele flitspaaltje inladen :D haha
Of een luchthoorn naar binnen en op youtube :lollerdelol:

DF-user-4179

Bericht door DF-user-4179 » 07 aug 2012, 11:48

ik had een zooi mensen opgetrommeld en even wat leuke foto's gemaakt ;) kan toch niet dit...

en als laatste idd zon gastoeter naar binnen :P

Arthur

Bericht door Arthur » 07 aug 2012, 12:00

Toch vind ik dat we wel weer allemaal vroom zijn hoor. Wat moet deze beste man doen? Flitser staat voor de auto en doet het werk voor hem. Okay, hij zal moeten controleren of het allemaal naar behoren werkt en of ze dat ding niet weg jatten. In principe kan 'ie wel weggaan. Maar je staat er een aantal uren, wordt wat warm in de auto, je hebt net een broodje gegeten, flitser werkt nog steeds en je oogleden vallen dicht... Ik kan er niet wakker van liggen :P Zelf wel eens uren op dezelfde postitie gezeten met de ogen gericht op hetzelfde, statische, ding? Daarbij hebben agenten ongelooflijke k*troosters met dan weer eens een paar nachtdiensten om meteen daarna door te gaan de dagdienst in en ga zo maar verder. Geen vast patroon iig. Hoef je niet jaloers op te zijn. Ik heb wel enigszins begrip voor deze gast, al ken ik de achtergrond natuurlijk niet. Maar dat weten we geen van allen :wink:

dvh

Bericht door dvh » 07 aug 2012, 12:03

" BELACHELIJK!"

Ondertussen surft, twittert, facebookt iedereen lekker veder in de baas zijn tijd..

:whistle:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 07 aug 2012, 12:09

Arthur schreef:Toch vind ik dat we wel weer allemaal vroom zijn hoor. Wat moet deze beste man doen? Flitser staat voor de auto en doet het werk voor hem. Okay, hij zal moeten controleren of het allemaal naar behoren werkt en of ze dat ding niet weg jatten. In principe kan 'ie wel weggaan. Maar je staat er een aantal uren, wordt wat warm in de auto, je hebt net een broodje gegeten, flitser werkt nog steeds en je oogleden vallen dicht... Ik kan er niet wakker van liggen :P Zelf wel eens uren op dezelfde postitie gezeten met de ogen gericht op hetzelfde, statische, ding? Daarbij hebben agenten ongelooflijke k*troosters met dan weer eens een paar nachtdiensten om meteen daarna door te gaan de dagdienst in en ga zo maar verder. Geen vast patroon iig. Hoef je niet jaloers op te zijn. Ik heb wel enigszins begrip voor deze gast, al ken ik de achtergrond natuurlijk niet. Maar dat weten we geen van allen :wink:
Goed punt Arthur, dat van de roosters. Bij mij in de studieklas zitten twee gasten die agent zijn, als ik hoor hoe die hun studie moeten combineren met hun rooster, ben ik bepaald niet jaloers op ze...dat gaat echt nergens over.

Eén is al overgestapt naar een ROC, waar die gegarandeerd meer tijd gaat krijgen voor z'n studie en ik denk ook meer uitdaging gaat vinden in z'n werk.

RVV

Bericht door RVV » 07 aug 2012, 12:13

Vind het ook flauw om zo'n man op deze manier voor lul te zetten op het i net. (en dan bedoel ik diegene die de foto heeft gemaakt).

Alle mensen; eten, drinken, pissen (ontlasten) en slapen. De rest is bijzaak.

Dus etende agent die zijn auto op de stoep knalt bij de afhaal chinees... BELACHELIJK heel Nederland valt er over heen.

Drinkende agent die na een drukke dag een biertje achter over giet... BELACHELIJK heel Nederland valt er over heen.

Pissende agent in de struiken omdat die echt niet meer kan ophouden... BELACHELIJK heel Nederland valt er over heen.

Slapende agent in een flitsauto die toch verplicht 4 uur stilstaat... ... BELACHELIJK heel Nederland valt er over heen.

Hypocrisie ten top. Agenten zijn net mensen.

Maargoed je kunt er ook voor kiezen om geen agent te worden natuurlijk :police: :angel: Maar een land zonder agenten vinden we ook weer BELACHELIJK :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 07 aug 2012, 12:16

Ja lekker agentjes afzeiken, terwijl er hier een aantal zitten die voor elk wissewasje wel aan de telefoon hangen met diezelfde agent om te klagen.
:kotsen:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 07 aug 2012, 12:44

Dat die kerel ligt te pitten moet ie lekker zelf weten.

Maar agenten die pissen in de bosjes, niet handsfree bellen en te hard rijden zonder enige reden van spoed, dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Als burger mag je dat ook niet dus waarom een agent wel?? Ze hebben tenslotte toch een voorbeeld functie.

Plaats reactie