Erik schreef:huh
ik rijd ook een spec B die is getekked, 258kmh op de gps, ja het gaat hard maar boven de 100 is de standaard 335i (met automaat) echt ontiegelijk veel sneller...........
hoe doe jij dat ?

Het was toch bij mij eerlijk waar behoorlijk duidelijk! 2 maal een poging gedaan en beide keren was het echt duidelijk. Heb jij ook een testbank run gedaan bij Mark Verhoeven? Misschien dat het met mijn specs. toch weer een hele andere ecutek is.
Het verhaal is als volgt: 10min van huis met men vriendin kwam ik bij het invoegen achter een E93 3serie cabriolet met 2 uitlaten elk aan 1 kant te zitten. Toen ik achter hem reed zag ik hem al een paar keer in de spiegel kijken. Vervolgens kwamen we aan bij een kruising en hij moest dezelfde autoweg op dan wij. Op de invoegstrook gaf hij een aardige dot gas en zoefde de autoweg op. Men vriendin vroeg wat is dat voor 1 waarop ik zei; als ik het niet verkeerd heb is dat een 335i aangezien dat de enige is met de uitlaten elk aan 1 kant. Ik zei ik ga er nog niet achteraan, alles was nog niet helemaal op temperatuur aangezien we nog geen 15 min onderweg waren. op diezelfde autoweg zat ik weer achter hem omdat hij afgeremd werd door het verkeer. Toen na circa 10min achter hem te hebben gereden kwamen we aan bij stoplichten en ik moest de linker stoplicht hebben richting de A7 na Groningen toe. Ik dacht nog in mezelf, als hij hier ook na links moet dan ga ik kijken wat er gebeurt. En jep hij moest ook de A7 op. Bij de stoplicht aangekomen gingen dezen al op groen. Ik schakelde alvast terug na de 2de versnelling om zo snel mogelijk in de toeren te kunnen klimmen. Toen de BMW bij de stoplichten na links ging, zakte hij ineens compleet terug in snelheid na circa 10km/h en ik zag hem steeds in zn spiegel kijken. Ik dacht jaa hij probeert me uit, men rechtervoet was helemaal gereed

. En ja hoor het gas ging vervolgens bij hem er volop dus ik ook gelijk full throttle. in de 2 zat ik bij het rode gebied van de toerenteller en zag dat ik met niet heel veel moeite meteen al op hem in liep, toen overschakelen na de 3 iets gas terug (kwam dichtbij zijn achter bumper) en toen er weer vol op. En ja hoor weer liep ik naar zn bumper toe ondanks dat ik heel even men voet van het gas had gehad. Toen vervolgens de uitvoegstrook van de A7 opkomend zag ik dat ik meteen de linker baan op kon en zat zo op de snelweg mooi naast hem. We accelereerden beide door en ik passeerde hem tot een snelheid boven de 210. De snelheid ging nog even richting de 250 en ik zag in de spiegel dat hij me bleef volgen maar dat ik cker wat was uitgelopen. Bij mij ging het gas er toen af. Vol zittend met adrenaline liet ik hem voorbij gaan. Toen hij naast me reed, zag ik een man zitten met net als ik een behoorlijke big smile en bij ons beiden gingen de duimen omhoog.. Heerlijk gevoel, ik was totaal onder de indruk, mijn dag kon in ieder geval niet meer stuk

.
Ik zou graag nog weer een 335i willen ontmoeten, puur om te kijken of ik het nogmaals kan bevestigen.
PS. Ook ter vergelijking heden met een SCN lid met een WRX prodrive ECU 260pk een sprint gehad en hier hetzelfde verhaal als hierboven. Zowel hij als ik stonden toen beiden ook echt even versteld hiervan.