Welke instap "USB-only" autoradio?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Hielke

Welke instap "USB-only" autoradio?

Bericht door Hielke » 08 jul 2012, 21:41

Ben van plan zo'n autoradio voor in m'n MX-5 aan te schaffen. Nu zit er een ouwetje met alleen cd (zonder mp-3 functionaliteit) in.

Het gros van die dingen kost zo rond de 70 euro. JVC, Sony, Pioneer, de bekende merken bieden ze aan.

Mijn vraag? Zitten er hoorbare verschillen tussen die merken? Ik heb er totaal geen verstand van. Welk merk klinkt het best, welke moet ik hebben?

HJ2

Re: Welke instap "USB-only" autoradio?

Bericht door HJ2 » 08 jul 2012, 21:45

Ik heb in m'n lotusje net weer iets anders zitten: Een Parrot Asteroid 1-din.
Perfect ding, doet alles wat ik wil en heeft een zeer behoorlijk geluid.
(nou ja, voor in een cabrio dan :bag: )

Die 70 Euro spullen klinken imho allemaal 't zelfde, en de parrot zal echt niet veel beter klinken in de cabrio, maar qua functionaliteit zou ik 't wel weten!

Jussi

Bericht door Jussi » 08 jul 2012, 21:53

Als het een beetje duurder mag zijn:

http://www.autohifi.nl/index.php?page=p ... _nk3o7y1yY

Blijven in mijn ogen de beste radio's.

HJ2

Bericht door HJ2 » 08 jul 2012, 21:56

Alpine is zeker een favoriet!
Overigens heeft de Parrot een aardig OEM uiterlijk, zeker na een beetje detailen met plastidip :-)

Hielke

Bericht door Hielke » 08 jul 2012, 21:58

Jussi schreef:Als het een beetje duurder mag zijn:

http://www.autohifi.nl/index.php?page=p ... _nk3o7y1yY

Blijven in mijn ogen de beste radio's.
Als ie via USB en radio echt zoveel beter klinkt dan mag ie best wat meer kosten.

Die Parrot is me voor in een cabrio echt te duur. Wel een schitterend ding om te zien.

Jussi

Bericht door Jussi » 08 jul 2012, 22:05