Robin stelt zich voor
- Robin Motex
Robin stelt zich voor
Beste Autoliefhebbers,
Ik ben al 2 jaar met enkele vrienden op en rond het circuit te vinden, met namen CPZ. Mijn auto is een Honda Civic uit "00 die ook op straat gebruikt wordt.
Na een flinke schade die inmiddels ook weer ongedaan is gemaakt heb ik besloten een auto op te bouwen puur alleen voor op het circuit Ook dit is weer een Honda Civic, nu nog voorzien van een standaard 110PK motor.
Deze auto is inmiddels gestript en voorzien van een schroefset. Heb afgelopen week een ombouw gekocht om me trommels achter te vervangen voor schijven, zo ben ik langzamerhand me auto klaar aan het maken voor de vrijrijden dagen.
Ik ga al 27 jaar onder de naam Robin door het leven en ben momenteel mede eigenaar van Motex Performance en werk daarbuiten ook in de robot techniek.
Ik ben al 2 jaar met enkele vrienden op en rond het circuit te vinden, met namen CPZ. Mijn auto is een Honda Civic uit "00 die ook op straat gebruikt wordt.
Na een flinke schade die inmiddels ook weer ongedaan is gemaakt heb ik besloten een auto op te bouwen puur alleen voor op het circuit Ook dit is weer een Honda Civic, nu nog voorzien van een standaard 110PK motor.
Deze auto is inmiddels gestript en voorzien van een schroefset. Heb afgelopen week een ombouw gekocht om me trommels achter te vervangen voor schijven, zo ben ik langzamerhand me auto klaar aan het maken voor de vrijrijden dagen.
Ik ga al 27 jaar onder de naam Robin door het leven en ben momenteel mede eigenaar van Motex Performance en werk daarbuiten ook in de robot techniek.
- ///Joost
Re: Robin stelt zich voor
78 views en nog geen reactie...schande. 
Welkom Robin!

Welkom Robin!

- Arthur
- Auto: Nr.51
Idd. Welkom! Foto's doen ook wonderen 

- Riceaux
Welkom!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Welkom. Vreemde naam heb je. 

- Riceaux
Combinatie van jouw voornaam en GTRene z'n achternaam als ik het goed heb.Robin schreef:Welkom. Vreemde naam heb je.
- Gijs Evo
Welkom Robin 

- Robin Motex
///Joost schreef:78 views en nog geen reactie...schande.
Welkom Robin!![]()
Inderdaad, vandaar dat ik het ook beetje liet gaan, maar ben er weer !
iedereen bedankt voor de warme welkom, foto's volgens pas met enkele weken denk ik.

- Robin Hartog
Welkom! Mooie naam heb je. 

- Robin Motex
Maar goed dat iedereen een tweede naam achter Robin gebruikt 

- Robin Motex
Lang weggeweest met de reacties, maar dat is een goede rede voor een update!
De auto heeft inmiddels een remmen upgrade gekregen aan de achterzijde, van trommels naar schijven. Enkele rubbers van het onderstel zijn vervangen door Powerflex zwarte bussen, nieuwe uitlaat zonder kath, en een spaghetti spruitstuk.
Het stoelframe heb ik zelf gemaakt om mijn stoel maximaal laag te krijgen, hierop zitten stalen zijbevestigingen om de stoel in de gewenste positie te krijgen. Stuur kolom moest ook zakken en verlengt worden om het LTEC stuur op de plek te krijgen waar ik die graag heb.
Binnenkort gaat de auto voor een volledige laskooi en wordt van binnen opnieuw gespoten. Hierna worden de zijramen vervangen door lexaan exemplaren.
1e paasdag enkele sessies gereden, hier mijn eerste sessie om 12:00 op Zandvoort:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jVZ1vIUZt4
De auto heeft inmiddels een remmen upgrade gekregen aan de achterzijde, van trommels naar schijven. Enkele rubbers van het onderstel zijn vervangen door Powerflex zwarte bussen, nieuwe uitlaat zonder kath, en een spaghetti spruitstuk.
Het stoelframe heb ik zelf gemaakt om mijn stoel maximaal laag te krijgen, hierop zitten stalen zijbevestigingen om de stoel in de gewenste positie te krijgen. Stuur kolom moest ook zakken en verlengt worden om het LTEC stuur op de plek te krijgen waar ik die graag heb.
Binnenkort gaat de auto voor een volledige laskooi en wordt van binnen opnieuw gespoten. Hierna worden de zijramen vervangen door lexaan exemplaren.
1e paasdag enkele sessies gereden, hier mijn eerste sessie om 12:00 op Zandvoort:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jVZ1vIUZt4
- GTRene
nope your wrong about my partRiceaux schreef:Combinatie van jouw voornaam en GTRene z'n achternaam als ik het goed heb.Robin schreef:Welkom. Vreemde naam heb je.

zie men FB
maareuh Robin, welkom...in de Robot tech? interessant

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bedankt René!
Jij ook welkom hier.
M'n naamgenoot zit hier al een maand of 8/9 in dit draadje:)
Robin bedankt voor de info, als je meer reacties etc. wil kun je dit ook in ´Mijn Auto´ plaatsen. In mijn ogen wordt daar vaker gekeken.
Jij ook welkom hier.
M'n naamgenoot zit hier al een maand of 8/9 in dit draadje:)
Robin bedankt voor de info, als je meer reacties etc. wil kun je dit ook in ´Mijn Auto´ plaatsen. In mijn ogen wordt daar vaker gekeken.
- Downforce Hans
Mensen hier willen nou 1 maal niks te maken hebben met mensen met de naam Robin.......
Wie zou dat nou op zijn geweten hebben.......

Wie zou dat nou op zijn geweten hebben.......