Whahahahahahaha.......zo herkenbaar.Jordy van Kouwen schreef:Je komt na maximaal 100 meter klem te zitten achter een Kia Sorento en een halfgare Daihatsu Cuore, beide dragracend met 95 km/h naast elkaar. Als je dan uiteindelijk besluit om over de vluchtstrook in te halen klap je op een Poolse Mercedes 190 diesel die met panne langs de weg stond...
It's funny, 'cause it's true
Jordy van Kouwen schreef:Je komt na maximaal 100 meter klem te zitten achter een Kia Sorento en een halfgare Daihatsu Cuore, beide dragracend met 95 km/h naast elkaar. Als je dan uiteindelijk besluit om over de vluchtstrook in te halen klap je op een Poolse Mercedes 190 diesel die met panne langs de weg stond...
@Wim,wimwerf schreef:Twee weken geleden werd er in Houten een audi rs4 in de nacht gejat...mag jij raden hoe hard deze auto richting grens gaat...of weet ik veel waar...
De enige die m bijhouden zijn de auto's van de KLPD...en dan wel een s60 t5...of toevallig een auto van het vros team..maarja..die werken niet in de nacht dacht ik...
Niet het grootste probleem als je net een auto hebt gejatMarc RS4 schreef:Natuurlijk ben je wel meteen de l*l als ze je kenteken hebben.wimwerf schreef:Twee weken geleden werd er in Houten een audi rs4 in de nacht gejat...mag jij raden hoe hard deze auto richting grens gaat...of weet ik veel waar...
De enige die m bijhouden zijn de auto's van de KLPD...en dan wel een s60 t5...of toevallig een auto van het vros team..maarja..die werken niet in de nacht dacht ik...
Dat lijkt me ook apegeil.Marc RS4 schreef:@Wim,wimwerf schreef:Twee weken geleden werd er in Houten een audi rs4 in de nacht gejat...mag jij raden hoe hard deze auto richting grens gaat...of weet ik veel waar...
Zelfs met een getunde S60 T-5 ga je een RS4 bij lange na niet bijhouden hoor......
Natuurlijk ben je wel meteen de l*l als ze je kenteken hebben.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot en 2 gasten