Autogerelateerd afstudeercadeau
-
Autogerelateerd afstudeercadeau
Stel, je bent net afgestudeerd en je familie en/of vrienden willen je een cadeau geven. Je hebt wel een idee, een parachutesprong boven Texel, maar een autogerelateerd cadeau is als liefhebber ook erg mooi! Een Race Experience bij Bleekemolen bijvoorbeeld. Ik kwam zo snel niet verder dan dit, maar er zullen ongetwijfeld andere opties zijn.
Hebben jullie goede suggesties? Is zoiets ook mogelijk op de Ring? Tracktime op een willekeurig circuit is sowieso gaaf!
Hebben jullie goede suggesties? Is zoiets ook mogelijk op de Ring? Tracktime op een willekeurig circuit is sowieso gaaf!
Laatst gewijzigd door Martijn_H op 31 mei 2012, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Autogerelateerd afstudeercadeau
Trackday op Spa 21/06. 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Driftexperience!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Heb je een budget indicatie en of je een eigen auto meebrengt of dat die inclusief moet zjin.
-
Een eigen auto heb ik helaas niet. Budget is moeilijk in te schatten, maar 200 à 300 euro is realistisch. Give or take, 'mag het ietsjes meer zijn?' is dus geen probleem
.

- smiley
-
Drift Experience of bovenstaande lijkt mij gaaf, maar zijn er bedrijven die meer circuittijd aanbieden? Grootste probleem is natuurlijk dat ik geen auto heb. Als je een auto moet huren loopt het hard in de papieren.
-
Ringtaxi?
- smiley
Of een half dagje de ring op met een switft. (als je 2500 euro eigen risico kunt trekken, mocht het mis gaan)
http://www.rent4ring.de/en/info/rentals ... leife.html
http://www.rent4ring.de/en/info/rentals ... leife.html
- Robertdj
http://www.event-store.nl/racen-rally-r ... ent/19/93/
Hier heb ik een waardebon voor gekregen van mijn oud-collega's, ben nog niet geweest, maar heb wel goeie verhalen gehoord.
Hier heb ik een waardebon voor gekregen van mijn oud-collega's, ben nog niet geweest, maar heb wel goeie verhalen gehoord.
-
Zitten mooie dingen tussen! Driften, ringen of een dag @ Eurocircuit, lastig. Iemand trouwens ervaring met een Race Experience van Bleekemolen?
-
Misschien een ander idee: dit is wat ik kreeg voor mijn afstuderen:
http://www.gereedschapland.nl/product/9 ... -197-delig
Ben er nog altijd ontzettend tevreden over. Vooralsnog niks stuk getrokken, terwijl ik er maandelijks mee sleutel. Ideaal voor in de kofferbak!
http://www.gereedschapland.nl/product/9 ... -197-delig
Ben er nog altijd ontzettend tevreden over. Vooralsnog niks stuk getrokken, terwijl ik er maandelijks mee sleutel. Ideaal voor in de kofferbak!
-
Die Bleekemolen dagen eindigen wel eens in een BBQ heb ik begrepen....
Verder geen idee maar heb daar altijd het idee dat er continu een waakhond naast je zit die zorgt dat je niet boven de 2500 rpm komt. Correct me if I'm wrong.
Verder geen idee maar heb daar altijd het idee dat er continu een waakhond naast je zit die zorgt dat je niet boven de 2500 rpm komt. Correct me if I'm wrong.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Ik heb BRP 2 jaar geleden gedaan, was monster. Je kon redelijk volgas achter de instructeur aan in de Gallardo, 911 en V8V. Met de lichtere auto's zoals de gestripte 120 kon je gewoon voluit. De Formule-auto's zijn redelijk gaar, daar haal je de kick uit het 5 cm boven het asfalt zitten.
- Mark 320iS
Ja, ik heb dat een jaar of 6 geleden eens gedaan, omdat ik het als cadeau gekregen had bij mijn lease auto. Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen.Martijn_H schreef:Zitten mooie dingen tussen! Driften, ringen of een dag @ Eurocircuit, lastig. Iemand trouwens ervaring met een Race Experience van Bleekemolen?
- Circa drie rondjes in een BMW 118i met stickers (dat moest de 1 serie race-auto voorstellen).
- Nog eens drie rondjes in een bestickerde 911, achter een 320i e30, dus het tempo kun je zelf wel invullen.
- 1 rondje meerijden in een clio cup.
- 2 rondjes in een formule auto op slakkentempo (de 118i's reden rondjes om ons heen).
- Wat dingetjes eromheen: kartrace, rijden op een quad, in het zand met een terreinwagen en wat 'slippen' met een clio die op winkelwagenwieltjes stond op de achteras.
Ligt er ook een beetje aan wat je referentiekader is, als je nooit in een 911 gereden hebt is dat natuurlijk best wel een ervaring. Ik zou er iig nooit 180 euro voor betalen.
Als je nog nooit iets dergelijks gedaan hebt zou ik eerder een driftcursus oid doen, das veel leuker, dan rijd je tenminste écht.
-
Lastig jongens, rondjes Zandvoort heb ik niet eerder gereden, laat staan in een 911. De Drift Experience lijkt mij erg tof, maar die twee cursussen op het Eurocircuit ook!
Smiley, hoe was die dag @ Valkenswaard?
Robert, welke verhalen heb je oa gehoord?
Smiley, hoe was die dag @ Valkenswaard?
Robert, welke verhalen heb je oa gehoord?
- smiley
Zelf niet geweest. Kwam het toevallig bij de buren tegen.Martijn_H schreef:Smiley, hoe was die dag @ Valkenswaard?
http://www.gummen.org/forum/showthread. ... -de-lucht)
-
Afgelopen zaterdag ben ik 25 geworden en heb ik van mijn vriendin en vriendengroep een Race Experience bij Bleekemolen cadeau gekregen! Supercadeau natuurlijk, ben zeer benieuwd!