zoals sommigen van julie wel weten ben ik een e30 m3 aan het bouwen
uitgangspunt is een beetje ring / cirquit werk
is een KW competion variant 3 voudig verstelbaar dan wat ?
is zoon set met van die losse reservoirs
en achter ook coilover
kan namelijk zoon set nieuw overnemen van iemand die gestopt is met een project
KW variant 3 competion
- Niels
- Auto: Prius+
Re: KW variant 3 competion
Ik heb KW2 onder de Z3 M-Coupe. Persoonlijk vindt ik het net te sportief maar als je ook wat licht circuit werk wil doen dan is het een prima set denk ik.
-
nou auto word wel aardig hardcore opgebouwdNiels schreef:Ik heb KW2 onder de Z3 M-Coupe. Persoonlijk vindt ik het net te sportief maar als je ook wat licht circuit werk wil doen dan is het een prima set denk ik.
zoek gewoon , nouja gewoon een kwalitatief goed onderstel
budget +/- 3000 euro
linkje naar waar het onder moet
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=3&t=8417
- Niels
- Auto: Prius+
Ik ken het project, top
Voor de Ring is zo ver ik weet een iets zachter onderstel beter dan een knal hard circuit onderstel. Ook dan denk ik dat een KW een goed onderstel is. Ik lees hier ook veel over noodzakelijke revisies van Intrax e.d. Daar zou ik persoonlijk ook niet zo op zitten te wachten.

-
het betreffende onderstel is door verkoper aangekocht / gebouwd om serieus ringwerk te doen
hij doet ook vln races als ik het goed heb
kijk dat een onderstel aan slijtage onderhevig is begrijpelijk
dan is het juist weer makkelijk als je rijd met een nederlands product
hij doet ook vln races als ik het goed heb
kijk dat een onderstel aan slijtage onderhevig is begrijpelijk
dan is het juist weer makkelijk als je rijd met een nederlands product
- Bert ///M3
KW variant 2 en KW competition 3 vouding verstelbaar is absoluut in de verste verte niet onderling vergelijkbaar.
KW2 is iets voor sportrijders op straat en KW competition 3way is bedoeld voor de racerij, veel betere dempers maar vragen ook meer stelwerk met veren, demperinstellingen etc om het goed te krijgen.
Persoonlijk vind ik 3way adjustable een beetje over the top voor amateur gebruik, de meesten weten niet eens waar je aan draaien moet om een effect te krijgen. Een setje met 1 stelknop is dan makkelijker. Maar als je het voor die prijs kan krijgen in nieuwstaat dan zou ik het zelf proberen.
KW2 is iets voor sportrijders op straat en KW competition 3way is bedoeld voor de racerij, veel betere dempers maar vragen ook meer stelwerk met veren, demperinstellingen etc om het goed te krijgen.
Persoonlijk vind ik 3way adjustable een beetje over the top voor amateur gebruik, de meesten weten niet eens waar je aan draaien moet om een effect te krijgen. Een setje met 1 stelknop is dan makkelijker. Maar als je het voor die prijs kan krijgen in nieuwstaat dan zou ik het zelf proberen.
-
tja dat is een beetje een punt , tis een onderstel wat nieuw rond de 6500 euro kostBert ///M3 schreef:KW variant 2 en KW competition 3 vouding verstelbaar is absoluut in de verste verte niet onderling vergelijkbaar.
en denk dat als ik hem 3 a 3,5 bied dat ik het ook heb
alleen heb je voor dat geld ook een nieuw ast / intrax met minder opties dat wel , maar wel het voordeel dat als er eens is wat mee is ik in NL terecht kan