en dit waren nog maar de kleine uber duidelijke zwart maak zaken die de meesten wel weten met wat auto kennis e.d.
maar zo zijn er meer en al die kleine dingen bij elkaar terwijl ze daarbij wat teksten toevoegen die compleet uit verband getrokken worden van wat ik in 2008 (doch op papier bij hen staat 2010) heb gemeld op dit forum...
Doch dat ging over het geluid 95.3db en 95.7db zoiets en dat ik van de baan af moest toen in Zolder, doch hun maken er iets van dat ik als een racer wilde racen en dat gassen dus willen gassen ook als zoiets staat zeg maar
doch al die niet kloppende zaken die überhaupt al niks met die dag hebben te maken, doch al dat bij elkaar wat ze aandikken en of niet klopt en al helemaal niets met die dag en die momenten hebben te maken, nemen ze toch mee en maakt dan "verdacht" of in elk geval werkt tegen...
en ook al klopt er geen bal van het gaat niet zo als in de film en het recht viert dan geen zege!
het zijn echt ratten, een beter woord heb ik er niet voor.
Het recht zegeviert hier dus duidelijk niet, al mijn bewijzen bijvoorbeeld worden door zogenaamd technisch onderzoek die gedeeltelijk juist lijken doch de belangrijke punten ook duidelijk daar wordt niet over gepraat wordt doodgezwegen en als je de bewijzen op foto levert zeggen ze (verzekeraar) zoiets van...ja kan eerder zijn gebeurt en of wij zien het niet terwijl het duidelijk op de foto staat
en of zeggen, ja er kan met die foto bv dat bord bij ingang tunnel bij de afslag, ja dat kan bewerkt zijn enz enz
Terwijl ze ook (das wel grappig) zelf foto's hebben gemaakt die als bewijs kunnen dienen doch ontkennen ze dan zaken waarvan je eigenlijk als autokennis figuur, duidelijk is dat ze wel aardig "dom" bezig zijn! maar dan moet je zoveel rechtzaken voor in en gedoe e.d. dat wil/kan ik mezelf en men zusjes niet aandoen.
2 zaken al geweest...eerste ben ik meegeweest (Haarlem), ze logen keihard en de rechter vond hen ook niet leuk, op de vraag bv waarom u de heer Stam uit de verzekering hebt gegooid (vele maanden later) hadden ze geen antwoordt, de jurist/advocaat niet en de verzekeraar man niet...magoed dat maakte ook niet uit, de verzekeraar trok ook rood weg, der klopte niks van van dat hele boekwerk wat ze gemaakt hadden.
de 2de zaak (Amsterdam) ging dus over meer de "simpele" stelling en het recht leek ons ook beter gezind daarmee, immers dat uitsluitsel die sommige verzekeraars hebben daarvoor staat er niet in, doch al die leugens wat ze meebrengen e.d. maakte het er niet beter op zo bleek uit die laatste (voor nu) zaak, doch vele maatschappijen hebben duidelijke uitsluitsels en deze niet, als je alleen al dat deel pakt, doch buiten dat duidelijke deel staat ook nog eens de begin schade waardoor het begonnen is in de Tunnel en door ontbreken borden aldaar enz enz...en duidelijke schade aan bumper, doch de verzekeraar zegt dan...tja is niet bewezen dat het daardoor komt

kan eerder gebeurt zijn...doch verderop in hun schrijven/zaak zeggen ze dan iets in een zin dat het gevaarlijk was dat ik daarmee toch later het terrein op ging en rijden, ik bedoel ze spreken zichzelf daarmee tegen doch wordt dat belangrijke punt eigenlijk niet genoemd of echt meegenomen.
ze spelen fout spel en ontkennen de bewijzen en dan gooien ze het ineens weer op wat anders maar ook daar zitten ze fout en dus maken ze mij verdacht, dat het logisch is dat ze dit of dat niet doen want...
maar dat klopt niet en ik heb ook niks fout gedaan volgens hun polis uitsluitsels.
en daar balen ze van en dus meer zwart maken aan de hand van die oude video's wat niks met die dag te maken hebben en waar niks ilegaals in te zien is doch stemming makerij is en dat het wel gaat lijken op iets van de uitsluitsels en ze dus dan recht hebben om?
nahja...men zussen willen het nog niet opgeven helemaal omdat ze zo vals spelen, die verzekeraar en mij in deze zaak veel onrecht hebben aangedaan met wat en hoe ze doen terwijl ik alles op een dienblad heb aangedragen en al die tijd niks met de auto kon doen en een andere auto erbij "moest" kopen enz.
tot die tijd zal ik me inhouden met hun naam en feiten op tafel te leggen zo ze mij behandeld hebben, ik heb zo goed meegewerkt aan alles en zoveel bewijzen erbij ook nog eens!
krijg er in elk geval niet meer go-power door
anyway...schrijf het allemaal wat rommelig...sorry, wilde eigenlijk al helemaal niks zeggen
en mezelf wat sparen maja...zit er ook wel vol mee merk ik wel.
zo, nu ff wat anders doen