Filmpje Blik Op De Weg met Scirocco over de grens !
- Macboy
- Fabian
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Jan Visser
Ik heb hem ook gezien en de boete is volkomen terrecht.
Ik vind wel dat politie wel gevaarlijk bezig was.200km/h en bijna bovenop de bumper van de VW.En dan in Duitsland ook nog hard door het dorp heen terwijl het kenteken al lang bekend was en de duitse politie hem later ook wel aan kon houden.Beetje risicovol naar mijn mening.
Ik vind wel dat politie wel gevaarlijk bezig was.200km/h en bijna bovenop de bumper van de VW.En dan in Duitsland ook nog hard door het dorp heen terwijl het kenteken al lang bekend was en de duitse politie hem later ook wel aan kon houden.Beetje risicovol naar mijn mening.
- Remy
Ze hadden die Scirocco direkt al moeten laten gaan. Dit lokt alleen nog maar gevaarlijker rijgedrag uit. Boete voor alleen de snelheid is al hoog genoeg. Verzin er iets bij en klaar. Maar nee hoor........ de mannen met de snor moeten weer hun gelijk behalen dmv een achtervolging. Met de nodige risico's vandien. Nee echte vakmensen die coppers...
- Thom
- wjn
Het rijgedrag van die Sirocco is niet goed te praten, zeker niet in dat dorpje.
Idd levensgevaarlijk om er zo achteraan te rijden. Wat al gezegd wordt, kenteken is bekend. Als ze het direct aan de grens hadden doorgegeven, was het dichtzetten ongetwijveld wel gelukt.
En maar proberen met zo'n VR6-je erbij te blijven cq ervoor te komen. Die agenten moesten toch wel beter weten....
P.S. Ik dacht dat bumperkleven niet mocht (was voordat ze het stopteken gaven).
Idd levensgevaarlijk om er zo achteraan te rijden. Wat al gezegd wordt, kenteken is bekend. Als ze het direct aan de grens hadden doorgegeven, was het dichtzetten ongetwijveld wel gelukt.
En maar proberen met zo'n VR6-je erbij te blijven cq ervoor te komen. Die agenten moesten toch wel beter weten....
P.S. Ik dacht dat bumperkleven niet mocht (was voordat ze het stopteken gaven).
- Elmar
- Remy
Dat ze er iets bij moeten verzinnen is inderdaad voorbarig van mijn kant. Maar... hard rijden wordt in NL beschouwd als een misdaad. Ik snap niet helemaal waarom de politie zich daar toe laat verleiden. En dat ze er iets bij moeten verzinnen is inderdaad wat ongenuanceerd van me. Daarintegen was het allang duidelijk dat zij niet zonder reden er van door gingen. Ik vraag me serieus af wat de politie voor reden heeft om er toch achter aan te gaan en het behoorlijk uit de hand te laten lopen.Thom schreef:"Verzin er iets bij en klaar"
"Nee echte vakmensen die coppers..."
Volgende week ziet de politie Remy met 200km/h voorbijkomen. Laat maar gaan denken ze, we sturen de prent wel, verzinnen er nog wat bij, klaar.
Lijkt me een veel betere optie inderdaad.
- Thom
- Jan Visser
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
-