Automatisch downloaden wil hij ook al niet aan vanwege dezelfde shit
Probleempje iTunes, vervolgvraag iPod shuffle
- InjectTheVenom
Probleempje iTunes, vervolgvraag iPod shuffle
Ik heb net een nummer gedownload maar krijg een foutmelding dat mijn computer niet gemachtigd zou zijn, probeer ik het gratis opnieuw te downloaden volgt een nieuwe foutmelding met de tekst "uw computer is niet geautoriseerd - u moet deze computer autoriseren voordat u eerdere aankopen kunt downloaden".
Wat is hier de oplossing voor?
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 04 mei 2012, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- InjectTheVenom
Re: Probleempje iTunes
Laat maar hangen, heb het al gevonden met de iTunes helpfunctie 
- InjectTheVenom
Re: Probleempje iTunes
In het verlengde hiervan een vraag over de iPod shuffle 4Gb, hier wil ik een Sennheiser koptelefoon op aansluiten omdat de kwaliteit van de standaard dopjes om van te huilen is en daar zijn voor zover ik heb kunnen vinden 2 headphone adapters voor:
http://www.informatique.nl/516298/belki ... apter.html
De volgende schijnt beter te zijn vanwege compatibiliteit met de iPhone (wil ik misschien nemen als mijn abbo afgelopen is eind dit jaar)
http://www.i-luv.com/product_detail.asp ... yword=iPod
Wat is jullie ervaring hiermee? Voor mijn gevoel kan ik beter voor de iLuv gaan maar op hun site kan ik geen Nederlands adres invullen
http://www.informatique.nl/516298/belki ... apter.html
De volgende schijnt beter te zijn vanwege compatibiliteit met de iPhone (wil ik misschien nemen als mijn abbo afgelopen is eind dit jaar)
http://www.i-luv.com/product_detail.asp ... yword=iPod
Wat is jullie ervaring hiermee? Voor mijn gevoel kan ik beter voor de iLuv gaan maar op hun site kan ik geen Nederlands adres invullen
- InjectTheVenom
- WJ
Re: Probleempje iTunes, vervolgvraag iPod shuffle
Zit er op die Sennheiser geen minijack aansluiting dan? Waarom moet je daar een verleng snoertje voor hebben? Die shuffle heeft toch zelf knoppen waar je hem mee kan bedienen?
- InjectTheVenom
Dat is dus het punt bij de shuffle met die bedienknoppen zit je vast aan de piece-of-sh!t standaard Apple dopjes, steek je de Sennheiser er in kun je zelf geen nummers meer kiezen vandaar mijn interesse voor een degelijk verloopsnoer om dit wel mogelijk te makenWJ schreef:Zit er op die Sennheiser geen minijack aansluiting dan? Waarom moet je daar een verleng snoertje voor hebben? Die shuffle heeft toch zelf knoppen waar je hem mee kan bedienen?
- InjectTheVenom
Vandaag de lokale Dixons, 2 electronica zaken en een telefoonwinkel af geweest en alleen een Apple reseller zou er iets op hebben. Nou zit er hier in de buurt eentje maar die zullen alleen het officiële spul verkopen of zouden ze ook Belkin en iLuv hebben?
- InjectTheVenom
Nog even stevig door gezocht en uiteindelijk op www.centralpoint.nl het iLuv snoer kunnen bestellen, vandaag bericht gekregen dat de bestelling verzonden is en binnen 2 werkdagen bezorgd zal worden.
Ben enorm benieuwd hoe het gaat klinken met mijn Sennheiser HD 205
Ben enorm benieuwd hoe het gaat klinken met mijn Sennheiser HD 205
- InjectTheVenom
... wat dus ook echt binnen 2 werkdagen is want vandaag is hij al bezorgd, even in de favorieten erbij zetten want het iLuv snoer werkt perfect en de muziek kwaliteit is eindelijk weer om aan te horen 
- Macboy
Hoe heb je dit nu geregeld ?
Zit met hetzelfde probleem. Mijn PC is namelijk wel geautoriseerd. Maar ik krijg deze melding als ik bestanden probeer te downloaden op mijn net gekochte iPod Shuffle.
Zit met hetzelfde probleem. Mijn PC is namelijk wel geautoriseerd. Maar ik krijg deze melding als ik bestanden probeer te downloaden op mijn net gekochte iPod Shuffle.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gewoon iets fatsoenlijks kopen Ilija 
- InjectTheVenom
Hij was blijkbaar om de 1 of andere onverklaarbare reden van de machtiging af geschoten, even Store aan klikken, Deze computer machtigen en je gegevens invullen dan zou het weer in orde moeten zijn.